Thursday, December 6, 2012

Cakes And Cupcakes ♥

Assalamualaikum, salam sejahtera. malam ni (kalau tak silap aku) sukarelawan dari Malaysia termasuk dari USM akan berangkat ke Gaza, Palestine. sama-samalah kita doakan agar mereka selamat sampai dan selamat pulang ke tanah air kelak. masa hari Sabtu yang lalu, aku sempat jugak lah berbual dengan salah seorang wakil USM yang akan ke Gaza, saudari Nazura dari Muar, Johor. (seronok rasanya bila dengar orang Johor yang terpilih mengikuti angkatan sukarelawan ke Gaza). banyak perkara yang kami bualkan, termasuk perkongsian ilmu (hasil pembacaan mengenai peperangan tersebut). Aku rasa hebat bila berdamping dengan orang yang hebat :D




okay lah. itu bukan tujuan utama apa yang aku nak katakan. aku nak kongsi pasal satu website best. kek! semua tentang kek dan cupcake! semua cantik, semua menarik, semua nampak sedap. oh baby, you looks so goodd! Tapi bila dah ada depan mata nanti, rasa sayang pulak nak makan. sebab cantik sangat..!!






nak tengok tak? hee. sesiapa yang berminat boleh lah order. hm, nie bukan aku punya, bukan juga saudara mara aku yang punya. aku just nak kongsi apa yang aku sukaaaa. lagi pulak, kalau nak order, dia just hantar dekat-dekat area KL je, so, aku punya excited, nak jugak cari yang boleh buat kek macam tu around Batu Pahat. heh, finally, I got it. dekat sikit nak pick up (:




sila lapar sekarang. hee. M&M Cupcake .. (:



















so, macam mana?
aku dah rasa lapar dah sekarang ni.
omg. nak cupcakes!
nak satu, please.................................................~
kek tunang atau majlis kahwin nak tempah macam ni.
tak main dah Secret Recipe. hee :P








4 comments:

NMH said...

student usm induk eyh? btw, kek2 tu sume nampak sedap.hee

LiaNelissa said...

aah. hee, dari kubang kerian ke?
hee, nice to know youuu (:

erynshariena said...

lea...dekat bp ade gak taw. ag cantek..9-12 nie dtg bp mall... bole tgk kek2 die coz ad karnval

LiaNelissa said...

haha, dtg bpmall 9-12 ni? pergh. nak kena balik semata-2 tengok kek la ni? heee. akan diusahakan!