Friday, December 14, 2012

All About Cakes ♥

korang sekarang ni ada terasa macam nak makan kek tak? aku ada. aku terasa nak makan kek sangat sangat sangat. kalau tak dapat kek, dapat cupcake pon boleh. hm, cake in the jar pon awesome kot. nak nak nak semua boleh tak? please please (': 




aku ni, asyik kek kek kek kek je yang aku idamkan. takde benda lain agaknya. hm, tapi, nak buat macam mana. aku rasa lagi bagus kalau duit tuh aku buat beli makanan, daripada beli benda benda lain. err, tapi, nak semua jugak. hm, tak boleh ke kalau nak semua jugak? hee.................. :) *layan adik aku kat twitter kejap, sampai terlupa nak type apa* so, kali nie, aku nak review pasal satu lagi kedai kek nie. comel-comel-comel betul kek sekarangg ni ya? aku rasa macam nak beli, simpan, frame-kan. tak nak makan, nak tenunggg aje sampai kenyang! hee. entah apa-apa. 




aku terjumpa kedai kek yang cantik ni, aku suka sebab dia berniaga area Batu Pahat Johor je. woah, ini sudah baguusss. boleh laa beli pape, atau order kek yang aku nak ikut cita rasa, senang nak pick up. wow! yang penting, with money you can talk talk talk. no money, no talk!
















cake in the jar.
so cute !






nak ni !
  rainbow cake :')


kawen nanti nak kek macam ni.
nak warna merahhhh :>






heh, macam mana? terasa lapar lagi tak? aku? jangan tanya. sure-lah aku lapar gilos. tengok kek je pon, belom lagi tengok chicken chopp dan lain-lain. omg. ini semua dugaan duniawi semata-mata. tolonglah jangan goda aku. aku tak mampu nak melawan godaan anda, wahai si cantik :')












No comments: