Saturday, October 27, 2012

beautiful moments | AIDILADHA'12

Salam AidilAdha 2012. Selamat Hari Sabtu, salam sejahteraaa (:
hm, terasa cepat betul masa berlalu, kan? Raya Haji sudah, tak lama lagi dah bulan November, kemudian, Disember. lepas tu, tahun 2013 pon datanggg. tak ke cepat betul masa berlalu? heh (:




hari ni, family sebelah Ayah aku buat korban dan berjaya mengorbankan seekor lembu jantan. OH, nampak air mata lembu tu menitis. Tak mengapa wahai lembu, syurga tempat anda. well, aku cakap dengan mak aku, nak pergi tengok lembu kena sembelih. mak aku macam tak confident je aku nak tengok lembu tu. risau bukan main sampai sempat cakap, " baik-baik ". heyy mom, come on laa. I'am strongg enough! hee. s a y a k u a t !




kalau tak kuat, tak adanyaa kita nie berani balik sorang-sorang dari Penang ke Johor, Johor ke Penangg. anak mak nie kuat  ... :') mak jangan risau okay? hee. buktinya aku kuat adalah, aku tak menangis sedangkan sepupu aku yang masa tu ada kat sebelah aku nanges! haishh. nak nanges tak boleh, tak terasa nak nanges, nak ketawa, mestilah tak boleh! haishhh 




tak apalah, jom review my beautiful moments AidilAdha kali ni. hm, ini adalah kali pertama aku tengok secara live. macam-macam perasaan ada, exciteddd, apa-apa aje lah. hee. apalah aku nie, dah 21 tahun, baru kali nie tengok depan mata. fine.
















Alhamdullilah, selesai sudah majlis hari ni. aku tolong masak kat dapur sekejap-sekejap je. sebab apaa? sebab aku lebih tertarik nak tengok dorang ni melapah lembuu kat depan rumah. hee. serious, banyak sangat makanan hari nie. macam-macam ada sampai tak termakannn (:






2 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

erkk ngerinye tengok lembu kene sembelihhhh :P

oh ye Salam Aidiladha jugak ye :]

LiaNelissa said...

salam aidiladha jugak (:
heee!