Monday, September 24, 2012

Pesta Konvo | Rilakkuma :)

Assalamualaikum, selamat pagi!
Mulakan hari anda dengan begitu bersemangat!
pagi-pagi dah baca tweet dari @FaizalTahir :

" Good morning. May u have a great start to the week. Start fresh and keep calm. Smile, coz im with u. Love. "

" Good morningg! "




okay. malam semalam, aku pergi jalan-jalan kat Pesta Konvo USM.
meriah gilos I tell you.
artis jemputan pulak, dari "YOUTUBERS"
hm, yang ini aku tak stayback lah. malas. penat berjalan,
dan terlalu sesak.
biasalah, malam last kan, so, barangan semuanya dorang lelongg.
gila lah. habis duit aku. haha.




tiba-tiba, mata ni terpandang kat gerai jual teddybear.
hihi, tengok-tengok, ada discount 10 -80% .
wah, macam best aje.
kalau tak ada discount, teddybear kecik je pon jadi mahal gilos.
aku pon beli satu benda ni.
hee, dah lama nak, dah lama mengidam dia nie.
akhirnyaa, dapat jugak!
apa lagi, kalau bukan RILAKKUMA :>
I got this with the price RM25.
harga asal tak pasti lah pulak, tapi, tengok tag harga, RM39.
hihihi. as one of my collections!
*nanti Fakha kata nak belikan yang lagiii besaaaaaa*



 




tadaaaa. this is my Rilakkuma .......... :)
kecik je. tapi, okay lah. dari takde. hee, kau hade?
okay. hm, umur aku 21, dan aku masih lagi addicted dengan teddybear.
*sigh sigh sigh*
dah terlalu banyak teddybear yang aku ada.
kat rumah tu, melambak-lambak. last, tidur pon peluk bantal bushuk je.
takdenye peluk natang tuu. heh.







dan sepanjang Pesta Konvo, ini je yang aku beli.
tak banyak, tapi, cukup lah untuk aku menghabiskan duit beratus.
haish, dugaan sungguh. tapi, itsokay la.
SETAHUN SEKALI katanyaaa.




ada baju tuh, kitorang beli sama corak, lain warna.
untuk LIMA orangg. entah bila korang dapat tengok kitorang pakai, kan?
tak siap jahit lagi.
T__________________T
baju tuh memang simple gilos.
tapi, tahulah aku nak buat camane, bagi dia nampak cantik :>
takpe lah, nanti bila dah siap, kitorang show off la ye?






okay, panjang sangat bebel dah ni.
got to go, off to class (:
wish me luck!
tataa.









No comments: