Monday, July 23, 2012

selamat berbuka puasa :]




salam ramadhan once again .. (:
actually , aku nak update storie pasal nie petang semalam sebelum berbuka . but , lepas je hantar adik aku kat bustand , teman dia pergi beli barang sikit-sikit , balik rumah je aku terus collapse . huii , penat doeeeee . bukan main penat kitaaa hari nie . heh :P




and , balik tu , sempat lah singgah bazaar Ramadhan , beli air tebu , dan paling penting tidak lupa ini . kuih Tako or , kuih Tepung Pelita . don ' t know why . tapi , nie lah kuih favourite aku bila tiba bulan Ramadhan . paling pelik dan tak faham , hanya pada bulan Ramadhan je aku akan beli dan makan kuih nie dengan bersungguh-sungguh . awhh . heaven uolls !




kenapa aku kata bersungguh-sungguh ? haha , ini bukan tamak . terlebih berbelanja mungkin . korang nampak ada dua belas kan ? haa , sebab , untuk enam biji kuih , harga dia RM2 . so , sebab RM2 , aku selalunya akan beli RM4 . haha ! ohsemm :D 




apa pun, yang penting .. dah selamat berada di dalam perut aku dah semua kuih nie . sedap ! haha , bukan tamak makan sorang , tapi .. nak buat macam mana kalau dah aku sorang je yang suka makan benda nie , kan kan ? hee :>






kbai (:
jangan terlewat bangun sahur okay ? heee 






No comments: