Friday, July 27, 2012

new | CHANGED



header baru , tangkap muat je nie . saje test .





header lama yang dah bertahun tanpa ditukar .
haha , tak sempat , takde idea , takde apa-apa untuk jadikan idea header baru .
OUH MY ......... !





simple header .
yeah , aku suka  macam nie . tapi simple sangat lah pulak .
aku nak buat something yang nampak eksklusif dan menarik .
OUHH , takde masa nak buat macam tu .
hm , ada header yang nie pon dah kira okay .
doodle aku buat sendiri tau , ahaha , trial keempat rasanya .




entah lah . aku tak pasti berapa lama header nie boleh bertahan .
hm , setahun , mungkin ? hee




yeah , tukar nama belog lagik .
aku cepat betul bosan kalau part nama belog nie . don ' t know why .
STORIE MORIE aku rasa much better menggantikan yang lalu .
and maybe aku akan stick dengan nama nie FOREVER AFTER .
hm , maybe !




hee , camane ? lawa tak header blog baru kitaaaaa
orang main doodle - doodle , kita nak main jugak ,
lepas nie entah apa pulak lah kan ?
apa pun , good try for me .
gagal sekali bukan bermakna gagal selama - lamanya .



k lah , bye (:






No comments: