Thursday, July 26, 2012

empatbelas | 2




ada orang tu kann , dia lupa kalau hari nie monthlyversary dia . ish , sakit pulak hati kita nie . siap dia cakap kitaa yang salah tarikh . eeee , dia yang tak ingat tarikh . apa pun , bulan nie aku ingat monthlyversary dan tak macam bulan-bulan yang lalu . aku je yang terlupa ! hee . maaf maaf maaf .





beberapa hari nie aku tak sihat , ouh my . alergik teruk sangat . aku pon tak ingat aku makan apa , kena apa kat mana sampai boleh kena alahan yang sangat teruk macam ni . tangan dengan kaki membengkak , mata , lidah , gatal-gatal lagi . tapi sekarang ni , alhamdullilah . lepas pergi klinik swasta , dah beransur pulih jam by jam . seriously , last night aku tak tidur langsung sebab menahan bisa sakit , and sedar-sedar je mak aku dah bangun untuk masak sahur . sepanjang malam aku hanya bertemankan Mojo dan cartoon . either Disney Channel or Cartoon Network .





dugaan di sepanjang bulan ramadhan tahun nie . sungguh menyeksakan . sabar je la , eventhough sampai satu saat dan ketika aku rasa macam nak menangis , tapi air mata tak nak keluar pulak . sampai aku naik geram , aku rasa nak mengamuk je . haha ! sudah cukup . barang yang lepas jangan dikenang ~





yang penting sekarang dah semakin sihat ! tak sabarnyeeeeeeee nak berbuka puasa sama-sama dengan encik sayang kitaaaaaaaaaaaaa :>






happy 14 | MONTHLY-VERSARY .
love you so much .











No comments: