Friday, July 6, 2012

first try | BEADS

salam Jumaat to every people in this world ! am I sounds so happy just now ? hee , biarlah rahsia mengapa . ecece , padahal takde apa pun yang happy sangat tu . nak tahu ? salah satu mission aku masa cuti nie tengah berjalan dengan lancar selaju lancer ! OMG . yeah , that was so true . disebabkan kekangan waktu yang begitu cemburu akan aku , so , aku hanya akan buat benda nie kalau masa mengizinkan je , kalau tak , aku hold dulu for a while . ye lah , sejak dua menjak ni jadi suri rumah sepenuh masa , kena pandai bahagikan masa , mana nak layan hubby , anak-anak , mak ayah , EH ? haha . <----------- okay , tipu . sejak bila pulak lah aku berkahwin ? sejak bila pulak aku ada anak ? dan paling penting , sejak bila aku ada hubby ?! heee (;




oke dah dah . merepek tak hengat dunia je cik leaaa kita nie . almaklumlah , dah lama tak update belog , rindu betul ! bukan apa , aku sengaja mem-busy-kan diri di rumah . setakat nak online , aku dah puas online masa kat hostel . sekarang ni bercuti babe , b e r c u t i  ! cuti daripada melakukan segala perkara yang hanya membuang masa . EH ? propa sungguh . 




jom tengok !







first : baju kurung bunga-bunga ? EH , mesti lah .
second : beads warna gold ? sebab warna pearl takde !
third : tak cantik ? ye , sebab aku baru je belajar buat .
forth : baju raya ? haha , mungkin lah . dan bakal jadi baju pegi class jugak .
fifth : senang ? ouh , sangat rumit @.@





nie first try aku , jahit beads kat baju kurung sendiri .
saje je nak asah bakat mana yang terpendam dan terendam itu .
ada banyak lagi benda nak buat .
dan itu , tak siap lagi , hanya sebahagian sahaja yang aku sempat buat dalam masa dua hari .
lambat ? ye , sebab aku tak fokus kat satu-satu benda je dalam satu masa .





nak suruh aku jahitkan ?
ouh boleh . upah ? segala duit yang kau ada dalam bank . mahu ?
ekeke , jokes !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



si pengacau terbaik di alam semesta !









selamat malam dear (;






No comments: