Friday, July 6, 2012

bakat terendam ♥

alhamdullilah , so far , aku dah tahu mana bakat-bakat terpendam dan terendam yang aku ada . seronok jugak ada bakat-bakat macam ni , kan ? korang pun patut cuba asah mana-mana bakat yang korang boleh ketengahkan tu . mana tahu boleh buat side income lebih ke , kan ? aku ada terfikir jugak nak buat macam tu , tapi , aku malas nak serious sangat dalam ' bussiness ' nie . haha :P



antara benda yang aku boleh buat :



1. canting batik





2. Felt ' s Monsters





3. melukis tanpa sempadan imaginasi

 




4. arkitek berjaya ! haha




5. menjahit beads (;






setakat ini , itu sahaja .
aku akan cari yang lain-lain , mana tahu ada banyak lagi bakat terendam aku , ye tak ?
hihi , nak belajar masak lah pulak ! :P
anda pula bagaimana ?





apa pun , aku bersyukur atas segala kelebihan yang ALLAH pinjamkan secara sementara ini .
ada lagi satu biggest wish aku , aku nak tulis novel sendiri . insyaALLAH .
nanti kalau dah publish , korang kena beli tau ? 10 tahun lagi lah .
hee .





k bye 








No comments: