Tuesday, June 26, 2012

CUTI SEMESTER | satu

ada lagi beberapa jam sebelum meninggalkan bumi Penang dengan penuh nostalgia dan rasminya . hee , padahal , just a few months je pon ! after that , ada lagi beberapa tahun kat sini . heh . gelabah siot aku nie . dah dah , lupakan itu semua . yang penting , saat ini , detik ini , aku dah tunggu bukan main lama lagi tau ? ehem . ramainya yang tunggu aku balik nie . for sure , MojoJojo kita dan yang tercintaa . family first , and then , barulah awak awak awak dan awak sekaliannn (: teheeeeeeee :D can you imagine how excitedd am I right now ? ouh , speechless !




dah siap kemas barang letak dalam stor . huu , berat sungguh menatang nie semua tau ? nasib baik lah kita nie gagah , ada sixpack lagi . EH ? ahaha . <------------ tipu . oke , tipu . alhamdullilah , selamat juga berkemas , walaupun hampir rasa give up . mak , I need youu . actually , aku dah kemas beberapa hari yang lalu , so hari nie takde lah banyak mana barang untuk aku kemas (:







barang yang dah siap kemas dan dah siap hantar masuk stor .
adaa empat buah beg semuanyaa . ohsem isn ' t It ?
 takde kena mengena dengan ohsemm pon sebenarnya .
actually ada lagi satu beg , dah hantar masuk stor awal-awal lagii (:
so , total bag dalam stor = 4 .
banyak gilaa barang aku untuk Tahun 1 nie . haaaaa.






kasihan my baby buncit , kena tinggal lagi kat sini .
sabar ye sayangg . nanti saya balik ambik awak semula .
saya tak larat nak bawak banyak barang balik rumah , sebab saya kecik je , awak gemok .
berat , tahu ? I am gonna miss you babe .........






tapi , yang ini memang kena bawak balik .
haha , bantal bucuk ! masukkan dalam luggage je . nasib baik muat :P





T E R U J A
T E R U J A 
T E R U J A
eleh , macam tak pernah balik rumah je , kan ?
gelabah . ouh yes . sangat .



 



bersama Cookie Monster ciptaan aku .
hasil kerja tangan | F E L T .
bye bye bilik 236 , ada rezeki , kita duduk sama lagi ya ?
awak terbaik 236 , sentiasa sejuk walaupun cuaca panas terik :>




terima kasih sebab sudi terima saya selama hampir setahun ini .
saya suka duduk dengan awak 236 , semut pon mesraa sangat .
oke , siap ! jom pack the last thingg , 






dear PEOPLE : I am on my wayyyy :D
dear PEOPLE : I am on my wayyyy :D







2 comments: