Saturday, May 5, 2012

pencinta terbaik!


Berikan ku peluang terakhir sekali lagi
Untuk membukti kasih sejujurnya di hati
Maafkan seandainya cintaku tidak sempurna
Kaulah insan pertama berpacaran dengan ku
Dan bersama ku mahu masa depan yang kukuh
Maafkan seandainya ku masih amatur cinta



Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik



Bukan dengan sengaja tidak cukup prihatin
Ku harap kau bersabar dan rasa lebih yakin
Maafkan seandainya masih amatur cinta



Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta terbaik



Maafkan seandainya masih amatur cinta



Luangkan diri ini lebih masa
Melengkapkan kekurangan yang ku ada
Temankan di kala ku memerlukan bimbingan
Sehingga diriku menjadi pencinta oo pencinta terbaik


Pencinta Terbaik - Sofazr








aku tak tengok pun cerita nie kat wayang . heh .
aku just tengok kat dalam bilik , dengan Yunie dan Fatimah Hanim .
best jugak laa , even nampak sangat tak real . ekeke .
lagu Pencinta Terbaik nie bagi aku , the best laa , kan ?
first time dengar , aku dah terjatuh cinta .




and kebetulan pulak semalam member aku tengok lagi cerita nie ,
aku terdengar lagu best nie , terus je malam tuh aku cari kat youtube .
maklumlaa , youtube kat USM nie sabtu dengan ahad je boleh opened .
hari biasa , dorang block .




aku downloadddd , haha . and aku dengar tak henti-henti sampai sekarang .
taksub sangat dah ni . haishh .
dah jadi kebiasaan , kalau aku suka kat satu lagu nie ,
aku akan dengar dengar dengar dan dengar tanpa henti ,
dengar sampai muntah .
after that , aku dah tak dengar lagi dah lagu nii .
tukar lagu lain , cari yang lain . cepat bosan . susah nak stay untuk suka something dalam jangka masa yang lama :/




untuk awak .... :)









dengar la ek . enjoyy your saturday !






No comments: