Thursday, May 3, 2012

nak nie, boleh?

tik tok tik tok , masa berdetik . setiap masa , minit saat dan jam . tak pernah berhenti , tak kan pernah berulang kembali . uh , dah pukul satu lebih , dah masuk bulan lima , tahun dua ribu dua belas . cepat sungguh masa berlalu . tak terasa . semalam dah jadi sejarah , hari ini ? apa yang akan berlaku agaknya ? semoga dipermudahkan segala urusan pada hari ini , esok dan seterusnya . insyaALLAH (:




oke , tak lama lagi dah boleh pergi jalan-jalan shopping-shopping . untuk apa ? ahaha , untuk dinner lah babe . nak kena beli baju baruu , kahkah . semangat tak hengat ! dinner KLKM , aku sebagai " Trial MT " , mesti lah nak nampak vogue . bhaha . takde maknanyaa nak vogue bagai . nasib baiklah dinner kat hotel , pakai baju bebas . kalau kat USM , alamat nye pakai full uniform kelanasiswa laa , kan ? ekeke . LUCKY (:



nak nii , boleh tak ?
>.<






hari nie tak ada apa-apa yang best berlaku . kecuali hujan lebat , dan ribut masa aku tengah jalan-jalan kat tapak Hari Keusahawanan . basah kena hujan , tapi sikit je lah . ouh ya . hari nie aku pergi kelas pakai baju kemeja yang cik sayang bagi . Huza cakap tak cantik ! ahaha , memang la , tapi nak buat macam mana , orang dah bagi .. haha . takde laa , oke lah tu , cantik sangat , bagi aku la . hee (: simple but nice , babe . it ' s oke . untungglah ada yang nak bagi , ye tak ?







terbuat muka pelik sebab ada orang pandang kat belakang tuu , grr .







perempuan dan shopping memang tak boleh nak dipisahkan .
awwhh , I hate this situation . aku rasa aku memang tak boleh pegang duit banyak la .
kad bank pon tak boleh . purse pon tak boleh .
semua pun tak boleh . tak boleh tak boleh !




hee , phone pouch baruuu .
ada hello kitty tau (:





 



ouh sorry . terbuat muka comel .
aktiviti dalam kelas je nie pun sebenarnya ^^.





rindu awak !
" hargai mereka selagi mereka ada di depan mata ".





No comments: