Sunday, May 13, 2012

lembu ouh lembu.

selamat pagi .... :)
alhamdullilah , Pertandingan Kemahiran Pengakap ( PKP ) dah pun selesai . tahniah untuk semua yang bagi kerjasama , dan MT , yang bertungkus lumus merancang aktiviti , pergi meeting berkali-kali . yang paling best bila kena bersihkan tapak untuk aktiviti , dewan dan sebagainya . ahaha , dah lah kat tapak tuh ada lembu , dan  kami kena bersihkan apa yang telah lembu tuh produce dan buang :P 




lembu ouh lembu , haha . then ada anjing berkeliaran . ish bahaya betul lah Tapak Rekreasi USM nie , dengan orang Myanmar lagi ada kat situ , agak bahaya jugak lah kalau datang situ sorang-sorang . mereka ada pass yang sah untuk tinggal di Malaysia , dan sukar untuk pihak USM usir dorang keluar . untuk HINEX pun , tak dapat nak laksanakan sebab risiko yang tinggi kalau camping kat atas bukit tuh .




banyak gilaa kot tahi lembu nie , ahaha . jenuh nak buang dan bersihkan pakai sabun dan berbaldi air . nasib baik semua bagi kerjasama dan komitmen (: kerja yang sukar pun jadi mudah dalam sekelip mata .




busuk-busuk je semua masa tu . tapi aku tak , aku wangii je . haha .








jam tangan couple .
hee , cuba teka siapa punya ??
tangan sunburn . errgghh , mencii =='









hadiah untuk dinner KLKM esok malam .
cawan nyawww . hihi (:
dan jugak kad . cantik tak ? aku buat . hihi :P




di kesempatan ini , aku nak ucapkan thanks untuk sesiapa yang cadangkan aku jadi calon MT KLKMUSM semester depan , dan tak lupa jugak kepada mereka yang undi aku , sampai lah aku dapat jugak tempat untuk jadi MT KLKMUSM semester depan (:




perrgghh , komited sangat dengan new job nie . berat tanggungjawab (':




tahniah jugak untuk Kumpulan Enam sebab dapat tempat kedua dalam PKP 2012 nie .
kumpulan aku lettew , tapi aku tak join sebab AJK PKP kena jaga station .
aku just boleh bagi cadangan , tahniah untuk korang !








No comments: