Friday, May 11, 2012

admire this !

selamat malam (:
korang nak tahu tak ? aku ada admire kat satu baju nie . baju kurung moden , cantik sangat ! so , first time aku ternampak dia kat online butik through facebook nie , aku terus je jatuh cinta . hm , jatuh cinta pandang pertama lah katakan .. masa tuh aku hanya mampu untuk jatuh cinta dan tengok dari jauh je , sebab apa ? sebab baju tuh dah sold out . sedih kan ? tapi tak pe laa .




then , beberapa hari kemudian , aku jalan-jalan kat butik online lagi . aku ternampak baju kurung yang sama . terus je teringat kat baju yang aku admire tu . ouh , tapi sayangnyaa . sold out lagi , sebab aku pakai size 36 , so , memang banyak sold out , yang pakai semuanya slim macam aku eh ? hihi :P aku rasa macam tak nak putus asa la . aku nak jugak baju tu . nak jugak . no matter what ..




aku sanggup search kat semua butik online , semata-mata cari baju yang sama . dekat berpuluh jugak laa butik online through facebook nie aku explore , aku tanya owner dia . ada lagi tak baju nie ? dengan harapan , owner butik tuh akan kata , ADA DEAR . nak order ke ? .. UNFORTUNATELY , semua dah SOLD OUT . hm , memang bukan rezeki aku lah kan nak pakai baju tuh .. mengapa mengapa mengapaaa ?? frust menonggeng . sangat . !





nak tengok tak , baju yang aku admire setengah jiwa dan raga nie ?
mungkin bagi korang tak cantik . tapi bagi aku , baju nie berjaya curi hati dan cinta pandang pertama aku . heh :P 
sastera sangat ayat . kan ?




takde laa . tak salah kalau jatuh cinta kat benda dan bukan manusia selain fakha (:








baju nie lah ..
untunglah kan kat sesiapa yang dah dapat beli baju nie .
nak pinjam , boleh ? hee :P




itsoke . kalau ada rezeki , tak kemana .
aku tetap menanti . haha . ayat tak boleh blaa .





nak nak nak nak nak nak nak nak !!! somebody ? please ??








No comments: