Monday, May 28, 2012

kahwin? OMG







entahlah . tiba-tiba je rasa macam tak sanggup nak ada komitmen tentang masa depan .
tak lagi bersedia nak memikul tanggungjawab itu . 
memang lah banyak faedahnya , seronok , but ...............
dalam masa yang sama , hilang banyak benda .




tak tahu lah , maybe perasaan aku je .
tapi , aku memang dapat rasa , hilang banyak sangat benda .
i just wanna have so much time with my mom and dad .
they ' re everything for me .




aku just terfikir ..
bolehkah dia jaga aku dengan baik sebagaimana parents aku jaga aku ?
boleh ke dia fulfill apa yang aku nak macam mak ayah buat ?
boleh ke dia tahan dengan perangai aku macam yg mak ayah buat ?
boleh ke dia ada dengan aku sentiasa saat jatuh bangun aku macam mak ayah selalu ada ?




ouh future husband .
sila jawab ini .
ahaha (:







No comments: