Sunday, April 29, 2012

cincin | awak dan saya.

selamat malam . selamat hari Ahad . 
having a date with him , before went back to Penang tomorrow night . sayang , thanks for the ring . so sweet dear . It suits with me :P hee !




 





at home before leave . purple tau hari nii .

hee , purplishhh :D








novel baru untuk minggu ini .
tak tahu best ke tak . novel yang hari tuh , SEPATU milik KASANOVA ,
boring sangat , aku baca je mesti tertidur . haih , bilalah nak habis baca kalau macam nii .
ekeke >.<



yang nie tak tahu la jalan cerita dia bosan atau tak .
kalau sebelum nie aku beli novel tengok cover dia , cantik atau tak .
tapi sekarang kena baca sinopsis jugak laa .
asyik beli novel yang boring je , nak jugak beli novel yang superb macam :
ANDAI ITU TAKDIRNYA .
so far , tak ada lagi novel yang berjaya buat aku menitiskan air mata selepas novel Andai Itu Takdirnyaa (:
and I kept looking for the bestest one !



beg pun nak kena purple kah ?
hee , novel pun terbeli yang ada colour purple .
semangat purple sangat :D







kotak cincin pun dapat colour purple jugak .
ahaha , satu set warna purple hari ni . untunglah !
ramai jugak yang pakai purple masa kat playground tadi . hee :D








dia nie suka sangat buat muka .
ahaha , tak tahan nak ketawa :')
alaa , nanti saya rinduuuuu !







cincin .
awak dan saya .
pergghh , ada macam DSLR tak camera phone nie ?
ekeke :P



OMG , am I in a serious relationship ?





 



aku paling suka picture nie .
sweet sangat . tak jadi nak buat muka , kan ? bagos ! like it :D







adik aku dengan boyfie dia pun ikut jugak .
sekali sekala , angkut je laa . hihi .





terima kasih awak , untuk hari nie .
suka sangat ! 





No comments: