Thursday, March 1, 2012

siapalah aku.

selamat malam ,

hari nie puas betul main netball . rasa macam nak pengsan . maklum laa , since PLKN , few years ago , tak pernah main netball lagi . and now , training netball yang non stopp two hours itu , buat aku rasa sangat segar dan sihat sekarang . hihi . tapi satu je masalahnya , mengantuk . bila dah penat , dah mandi wangi-wangi , apa lagi lah kan ? amat memerlukan tidur sekarang ini . ouh , sangat lapar . aku tak makan lagi nie .. aku main pun sebab aku sangat minat dengan netball , and lagi satu , ayah aku pernah tanya masa cuti semester yang lepas , kenapa aku tak join sukan katt USM ? ouh .. aku segan nak join sebab tak kenal senior lagi . serious (:




korang pun mesti minat main netball kan ? haha , luckily , I am still have the talent and also the skills . uh , ingat kan dah lupa step dah , tapii , tak pun .. heee , seronok sangat .. (: nie lah masanya untuk kita ketengahkan bakat yang ada , kan ? bukan nak show off ke apa , tapi , bakat . bersyukur sangat dengan bakat yang Allah bagi nie . aku nak satu je dalam hidup nie . antara pelajaran dengan sukan , seimbang . aku tak nak terlalu kejar sukan , sampai pelajaran pun terabai . yeah , aku akan cuba yang terbaik ♥ 




tak salah pun kalau kita mencuba .
yang penting ia membawa kebaikan (:






malam nie aku sorang-sorang . sebab bestie aku yang lain keluar pergi mana entah . aku pun tak pasti . hihi . hope dorang balik cepat , terutamanya Yunie , sebab aku nak makan . makanan ada kat dalam bilik dia . ouh tolonglah balik cepat ye kawan-kawan . cacing dalam perut nie dah meronta-ronta nak makan . haha ! motif sangat .







sangat rindu akan ini budak (:




aku tak tahu kenapa , sejak kebelakangan nie , aku cepat sangat sentap dengan orang kat sekeliling aku . akan buat aku sedih dalam beberapa saat . ouh , bila dah sedih , mesti rasa nak menangis . yeah , aku kan kuat menangis . tapi kan aku dah janji , aku nak jadi someone strongg . yela , kadang kala luaran je orang nampak kita kuat , gagah perkasa dan sebagainya . dalam hati siapa yang tahu , kan ? 




terpaksa berpura-pura gembira . tapi sebenarnya ia sungguh menyakitkan :/



malam nie , adik aku buat aku sedih sangat-sangat .. rasa macam nak menangis je . oke fine . ayah aku memang takde call aku pun . plus , ayah aku kat KL sekarang nie , attend a meeting . so , aku just mampu hantar messages kat ayah aku , tuh pun sebab my money runs out . ouh oke , actually , this is March , dan ayah aku biasanyan akan bankin duit belanja tambahan setiap bulan . entah lah . aku selalu call mak aku je . hm , nie yang buat aku sedih nie . rasa macam nak menghilangkan diri je . tapi nanti dorang risau pulak , kan ? plus , azam tahun 2012 nie , aku nak selalu call mak aku ... even sekejap , tapi mesti call .




sorry entri panjang sangat .




yeah . memang betul cakap kau , money can ' t buy love . I got money and you got love . is that necessary for you to tell bout that to everyone ? ouh , immatured punya budak . tak kisah lah apa pun . suka hati kau nak cakap apa . yeah , aku tahu aku duduk jauh sangat , and tak selalu balik . selalu keluar sana sini , tak duduk rumah 24 / 7 macam kau . yeah , aku sedar , aku dah tak rapat lagi dengan mak ayah dan kau . 




ouh , itsoke . I can find LOVE by myself .
and I am truly grateful with everything I had .




sorry for everything .
I am not good enough . ouh , just leave me alone ..




buat baik tak pernah dibalas baik .
semua kebaikan , yang kau nampak just keburukan je .
itsoke . I dont want to cry . because I deserves   this .








No comments: