Monday, February 27, 2012

jantunghati (:

selamat malam uolls (:


takde storie sangat aku nak share malam nie . aku just kinda bit busy with the classes and the tutorial . apa pun , aku happy sangat sangat dengan life aku . oke , kau ada ? hope ada jugak . kan ? walaupun busy , aku maseh ada waktu yang sangat mencukupi untuk tidur . terima kasih banyak banyak kepada alarm tidak berbayar aku . encik Heart . loveyou lah (:




oke , assignments dah dapat . agak banyak , dan agak susah untuk kepala otak aku nie nak tafsir . yang penting , aku akan cuba buat yang terbaik . lebih baik dari semester yang lepas . korang mesti tak tahu kan result semester aku yang lepas berapa ? oke , aku nak kongsi kegembiraan nie dengan korang semua . walaupun tak banyak pointer yang aku dapat , tapi ... aku bersyukur sangat sangat . Alhamdullilah . walaupun agak lambat share benda nie , tapi .. itsoke la . aku nak improve lagi , nak tambah usaha , nak tingkatkan pointer untuk semester nie . 




korang nak tahu ? aku ada target pointer untuk semester satu yang lepas , well said . aku berjaya capai target . seronok sangat . 




HGA101 : A-
HTU223 : A-
PGA102 : A-
LKM400 : B+
PGA101 : B+
WUS101 : B+



pointer aku : 3.52 (:
target aku untuk semester satu , nak pinter 3.50 .
done .











my JANTUNGHATI . love you all so much !
usaha lagi untuk semester dua nie tau !
chaiyok chaiyok chaiyok chaiyok !






nota kaki : gambar takde kena mengena (:






No comments: