Monday, March 5, 2012

my day (:

selamat malam .
ouhh keletihan melanda diri , penat tak hengat hari nie . oke , hari nie ada perjumpaan mingguan kelanasiswa . pukul lima sampai tujuh petang . dengan kelas yang berderet since pukul lapan pagi , ouh . just imagine that . betapa tak terurusnya life aku . haha , takde laa . tak baik merungut . best sangat hari nie , kan ? aku dah bagitahu kan ? okay , tipu . life aku sangat terurus dan teratur ye kawan-kawan (: ohsemm in simple word .




hari nie wajib pergi perjumpaan kelanasiswa . wajib sangat . sampai aku miss something important , event untuk aku semester ini . korang tahu kan ? yeah , aku sedang berusaha untuk melayakkan diri dalam SUKAD Fasa Tiga , USM , dalam acara Bola Jaring . hari nie ada training , masa dan waktu yang sama dengan perjumpaan kelanasiswa . sebab training takde surat pelepasan , so , aku kena pergi jugak perjumpaan pengakap . sedih tak ? sedih kan ? boleh tahan laa . plus , cuaca hari nie best sangat ! tak panas macam hari tuu , maknenye , kalau main netball pun , relaks and enjoy je . serious , cuaca hari nie memang best sangat . rugi rugi rugi . belum tentu lagi hari esok ada cuaca yang best macam nie . redup dan berangin . well , latihan dua hari je seminggu , tuh pun kalau aku tak silap laa :/ mengapa ? hihi




bye-bye buku log KLKMUSM (:







hehe . aku just google then copy paste je .
rajen sangat kan ? hee , surelah . hidup nak senang je kan (:
dah selamat hantar dah pun tadi kat Padang Kawad USM .
tak tahu laa apa cerita , haha . yang pentingg , aku buat ! yay !




 


opps , tuan tanah nak interframe sekejap , sebelum tidur semalam .
hoho (:
letih selepas berjam menyiapkan buku log .




hari nie , aku menghabiskan masa yang lama kat kolam renang USM . err , bukan aku yang berenang , main air bagai , tapi , aku teman kawan aku . dia ada class swimming . so , aku ingatkan sekejap lah kan . rupa-rupanyaaa . ambik masa yang sangat lama . haha , padan muka aku . dengan menahan lapar dan dahaga , sebab tak makan tengahari . bayangkan laa , betapa kebulurnya aku , mengalahkan mereka yang berada di Somalia . tapi tak mengapa , pengalaman baruuu untuk aku dan kawan-kawan yang lain juga (:








ouhh . motif sangat letak gambar kolam renang .
apa pun , good luck friend , usaha tangga kejayaan .
hihi , practise makes perfect (:




ouh , esok ada lagi kelas tutorial yang memerlukan tenaga aku .
kelas HKA101 tutorial . 
macam mana lah aku boleh terpilih jadi pengkritik niii .
aku nak cakap apa eh ? ahaha . pening lagi sekali .
semoga aku berjaya survive dengan selamat . Amin !





oke laa , tata uolls . I need some rest (:




No comments: