Monday, March 5, 2012

Formal For Monday.

selamat petang (:
hari nie agak meletihkan sebab terlalu banyak berperang dengan perasaan sendiri . ouh , fikir bukan bukan bukan bukan dan bukan tapi sebenarnya , takde apa pun . berjalan dengan lancar . alhamdullilah . well said , I am feeling so great today ! presentation yang pertama bagi subjek PGT219 dah berlalu . berjalan lancar . ahaha . tapi , sejuk jugak la tangan bila dah mula tayangkan video . berdebar tak hengat . rasa macam nak luruh , nak terkeluar je jantungg bila tunggu turn after Rushdi . bila dah settle , rasa legaa sangat . sangat sangat sangat ! so , untuk subjek nie , aku just kena type type type refleksi , dan fokus kat kuliah . itu sahaja (:




well done Leaa ! (:
ouh , boleh nampak tak betapa suka riang riaa nye aku sekarang ini ? ekeke .
terima kasih banyak-banyak kat Fatimah Hanim sebab sudi pinjamkan tangan dia kat aku . haha , kasihan sangat kat dia sebab aku genggam tangan dia kuat kuat kuat . nanti aku belanja makan okay . dengan Yunie jugak . hihi .






this is Rushdii . thanks sangat sebab banyak tolong aku untuk beberapa hari ini .
ouh , aku bukan lah insan yang sangat lemah :P haha






ini kami .
kami suka , kami gembira , kami berduka , kami bersedih , kami kemana mana bersama .
ouh yves , hari Isnin merupakan hari untuk berpakaian formal untuk semua yang ambik kursus pendidikan kat USM . Ini hanyalah kempen , bukan peraturan (:







siapa lagi yang akan menyokong kempen ini kalau bukan kami semua . kan ?
tahniah untuk aku sebab berpakaian formal hari ini . ouhh , kadang kala pun formal jugak (:







ini huza haha huhu .
ouh , kebetulan sangat terjumpa sebelum masuk kelas , haha :D


huza : Leaa , tahun nie birthday kau , nak hadiah apa ?
leaa : hm , aku tak nak apa apa pun , aku just nak kau spend time dengan aku . berduaa je . boleh ?
huza : bila ?
leaa : khamis la .
huza : khamis busy . class till four pm .
leaa : ahad laa , kan senang (:
huza : oke . boleh jugak . appointment . haha !




hee , suka sangat ! 
aku nak tengok wayang , makan-makan dan shopping , huza bayar !
ahaha , speechless sungguh huza :P
takde la , aku main-main je .




see , ada jugak orang sayang aku , kan ? teheeee :P



 




fipper baruuuuu (: haha , motiff sangat !





hari yang sangat kelam kabut bagi aku .
luckily , ia dah pun berlalu ....
I LOVE UOLLS .
i love my family and encik cintaa too (:





No comments: