Friday, February 3, 2012

my jojo ,

selamat malam ,
hari nie , sekarang nie , aku nak storie bout jojo sahaja . yeah , jojo . kucing kecik aku yang kini dah besaa , hee . takkan lah jojo aku terbantut tumbesaran dia kan , mesti lah dia membesar . tapi , manja dia tetap juga macam dulu . aku rasa , bila aku masuk universiti , jojo jatuh sakit , sebab dia rindu akan aku kot . badan dia jadi kurus , kotor tak terbela . bila aku balik untuk cuti sem , dia nampak sihat sentiasa , gemuk sikit , bersih , dan bertambah manjaa dengan aku . dia lah satu-satunya kucing yang aku ada , dan aku tak bercadang nak tambah bilangan kucing lagi (:








dalam selimut , main sorok-sorok dengan Jojo ,
syyy , jangan bising , Jojo kita nak tidur :D





nie petang tadi , aku tengah baring kat sofa depan , baca novel ,
Jojo datang dan tumpang tidur kat kaki .
bila aku dah habis baca novel , aku tidur .
dia pun tidur jugak kat situ , zzz . aku ingat dia tidur kat lantai ke ape ke kan ?
=='






awwhh , tengok laa tuh . manja betul Jojo kitaa , nak tidur mesti cari aku , habis selimut aku dia conquer sorangg , dah lah sejuk , kadang-kadang , bila nak tidur , mesti dia yang stay depan kipas sorang , dia sorang je laa yang dapat angin , hee (:



nanti dah balik Penang , sure Jojo jatuh sakit semula , tapi , hope tak lah . hope dia sihat-sihat je macam sekarang nie sampai bila-bila . ouh lagi satu , since aku kat rumah nie , Jojo tak pernah lagi keluar malam , mesti kat rumah , haha . kelaka kan ? tapi tu lah kenyataannya . dan dia jugak tak pernah keluar rumah untuk berhari-hari , setiap masa mesti ada kat rumah , bila aku berjalan sana-sini , mesti dia ikut . adakah Jojo dah jatuh cintaa dengan aku ? bHAHA , nonsense ! 

No comments: