Sunday, February 5, 2012

koleksii ... :)

selamat malam ,


apalah agaknya benda yang menyeronokkan untuk dibuat waktu-waktu macam nie , kan ? main game je , game game game . okay , aku dah rasa sesak nafas duduk kat sini , my dad is smoking ! zzz , baik aku pon smoking jugak lah kan kalau macam nie , sama je , smoking atau tak , paru-paru aku tetap rosak ! ouh em gee , help help help ! am dying .



tadi , aku kemas-kemas wardrobe aku yang full throttle itu , sesak dan sempit , sampai nak letak baju pun macam dah takde space . pening kepala aku tak tahu nak start kemas dari mana , and kalau mak aku tengok pun sure dia pening jugak . heh , mintak tolongg lagi sekali , help ! kali nie , sesi kemas wardrobe , baju yang aku dah tak nak , or dah tak pakai , aku nak throw it out ! lelong , ekeke ;D



dan tadi jugak , baru lah aku perasan . aku ada beberapa helai baju polka dot . hee , semua pun dah tak pakai sangat , pakai pun beberapa kali je . still in good condition (:






then , baju nie yang aku paling suka . floral dresses . ada banyak jugak lah kan , hm , aku lupaa nak kira ada berapa . rasa macam nak bawak je semua balik Penang krg , isi dalam luggage , then semputt nak tarik naik aras dua kat desa Cantik Gagah , sigh* . tapi , tak  lah kot , aku akan bawa baju yang perlu sahaja . sebab nanti kat sana , aku akan menghabiskan duit beli baju yang baru , wehuuu ~






aku rasa aku comel bila pakai baju bunga-bunga nie , hoho . kalau nampak je , mesti nak beli . tapi sekarang , aku cuba ubah selera , nak beli baju selain daripada corak bunga-bunga . macam jumpsuit ke , maxi dress ke , kan ? so far , aku dah ada dua jumpsuit , and maybe akan bertambah dari semasa ke semasa (:





aku paling sukaa dua baju nie . cantik !
penuh dengan bungaa , hiks ;D


and next collection yang aku rasa buat wardrobe aku bersepah tak hengat duniaa itu adalah shawls . dulu-dulu memang sangat rajin beli shawl dan pakai . pantang ada shawl baru kat pasaran , aku mesti beli . mesti mesti mesti . tapi itu dulu , sebab sekarang nie , aku prefer untuk pakai tudung bawal yang ada batu-batu [ manik ] berat 1 kilogram tuu . tudung tuh pun aku dah ada sangat banyak , macam-macam warna , and at last , aku just pakai warna hitam , cream , coklat . haha , membazir , ye takk ? and last , aku nak beli tudung bawal warna kelabu , takde lagi warna tuu .






tak tahulah bila lagi aku nak pakai shawl tuh semua , nak bagi adik aku pun , dia bukan minat pakai benda-benda macam nie , minah tuu berjiwa tough okay . simpan je laa buat koleksi . lagi pun , aku rasa rimas laa kalau pakai shawl nie , sebab kena lilit sana lilit sini , kepala aku jadi sakit . haha . ape pun tak boleh . tapi takpe , aku akan try jugak pakai bila rasa nak pakai . ayat apa entah ==' . shawl nie masih lagi boleh digunakan time terdesak , contohnya macam hari tuu , kat rumah takde bekalan elektrik , then , nak keluar , tak dapat nak iron tudung , so , in this emergency case , shawl amat-amat diperlukan , hihi , brilliant !



so , konklusinya , esok aku kena sambung semula kemas wardrobe ! helo help helpp ;D
cari idea untuk next entriii .





No comments: