Sunday, February 5, 2012

congrates (:

selamat malam , selamat hari ahad (:


ada lagi dua minggu sebelum aku berangkat pulang ke Penang , dan menjalani rutin harian sebagai seorang pelajar yang berdedikasi . belajar itu seronok , walaupun kadangkala memerlukan penggunaan tenaga yang banyak terutama untuk mengingati sesuatu fakta dan teori . berjaga sampai ke pagi untuk menyiapkan assignment dan dengan mudahnya assignment tuu kena copy dengan student lain . tak bagi , kasihan . hiks ! untunglaa dapat kawan yang cepat kasihan macam kita-kita nii .



dah 05 Feb , and aku masih lagi tak decide nak ambik subjek apa untuk semester II nanti . buku panduan aku bawa balik , tapi tengok guna sebelah mata je . tak sempat tak sempat , game nii menarik perhatian aku lebihhh dari buku panduan tuu , ekeke :P





yeah , buku ini . tapi yang pasti , aku dah fikirkan beberapa subjek untuk semester depan yang aku dah missed masa semester I . macam biasa , I ' ll try my best for the next sem . semester tak start lagi , tapi aku dah asyik fikir pasal cutii je , haha . first , sepupu aku kawen bulan tujuh . bestie aku kawen bulan enam nanti , nak pergi KL untuk reunion PLKN yang tertangguh sebab aku terus balik rumah hari tuu . haa , packed tak aktiviti aku untuk semester II nanti ? :P aktiviti dalam universiti lagii , hihi (: ouh , fikir esok !



tadi petang jugak , aku dapat invitation pergi majlis pertunangan kawan masa sekolah rendah dulu . pheww , masing-masing dah ada life , dah ada husband and husband to be . aku ? hihi , aku masih lagi akan bercinta , berdating , dan semua ber .. dengan encik buku , assignment dan tutorial . jyeah . boleh tak kalau tak nak fikir tentang itu masa muda-muda macam nie . nak habiskan belajar duluu .



apa pun , tahniah untuk Shamira Nur Ain , yang akan bertunang pada minggu hadapan , bersamaan dengan 12 Februari 2012 . tahniah once again Miraa ! aku tak janji boleh datang atau tak , check on my schedule first , ekeke . poyo je ! hihi , busy mengalahkan Dato' Bandar . busy apa pun entah laa , aku tak tahu =='







antara gambar kawan masa sekolah aku yang dah kahwin .
tahniah tahniah dan tahniah uolls .
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat andaa (:
and ramai lagi yang aku tak ingat siapa dah kahwin nih , hihi .



kitaa lambat lagi , kan kan kan ?
haha !





No comments: