Tuesday, February 7, 2012

kena buli (:

selamat malam ,
sambil main game , sambil update blog . takde apa sangat nak storie malam nii . just nak storie betapa caring nyaa ' boyfriend ' kita pagi tadi . bangun pagi dan nampak muka dia yang pertama saat buka mata , memang rasa agak seronok . oke kalau kau nak tahu , sepanjang cuti nie , dia asyik buli aku je . dahlah kejut aku dengan cara yang agak kejam , memang sure lah aku bangun dengan sepantas kilat , hihi (:




dia : sayang bangun ,
aku : hmmmm
dia : bangunn !
aku : nanti kejap laa
dia : bangun ! grrrr !



haha , aku ingatkan itu mimpi indah aku laa kan . rupa-rupanya tidak . memanglah aku mimpi ada orang kejut aku , hihi . ala-ala romantik gituu , tapi bukan . bukan bukan bukan dan bukan . arrghh , kecewa ==' kau tahu apa ? siapa lagi kalau bukan mojojojo , atau nama pendek dia , Jojo ! kucing aku lah :/




memang selalu dia tidur dengan aku kan , so malam tuu before sleep , dia mintak makan dengan aku . tapi aku dah malas , sehari kalau dah melantak lima atau empat kali , siapa boleh tahan . so , aku pujuk dia ajak tidur , aku cakap kat dia makan esok je , nanti aku bagi ayam seketul . hihi , Jojo percaya , dan tidur . tuh pun mula-mula dia merajuk dengan aku , tidur kat atas lantai , aku angkat perlahan-lahan , letak kat atas tilam . tak buka mata langsung :/ sukaa lah tu kena dukung (:




pagi-pagi lagi dia dah kejut aku , dia pegang-pegang pipi aku yang super tembam nii , then meoww . aku tak layan , dia pegang lagi , then meoww . aku tak layan , dia pegang lagi untuk kali ketiga , aku tak layan jugak , meoww . masuk kali keempat , dia dah geram , bukan pipi aku yang dia pegang , ambik kauu , mata aku kena cakar ! haha , nasib baik aku tutup mata time tuu , sakit . nasib baik tak luka , nasib baik dia cakar perlahan je , hihi .




oke oke . give up . jom bangun , makan .. nasiblaa ada meoww manja macam niii =='





Jojo dengan anak buah diaa (:




No comments: