Sunday, February 5, 2012

birthday girl (:

selamat tengahari , HAPPY SUNDAYS , dan selamat menyambut Maulidur Rasul 1433 H .


hari nie rasa macam ceriaa je , ada banyak storie nak share nie , hee . first storie untuk entri nie , nak ucapkan , selamat hari lahir to the special one : Siti Fatimah Hanim binti Abu Bakar , pada 04 Februari 2012 , selamat menjadi warga dewasa , hihi , dah dua puluh satu tahun ! 








Teluk Batik , Perak . 
with her (:




oriented day with her , DTSP , USM (:



dah lama tak usik kau , heh . nanti balik Penang , kita sambut laa birthday kau yang dah lama berlalu itu , okay ? rinduu sem I , hihi . hari tuh , aku wish birthday kat dia , tepat pukul 12 aku hantar text , then aku tanya dia , aku yang ke-berapa wish , dalam hati , mesti aku yang first ! haa , bangga lah kan jadi yang first . tapi salah .............. aku yang kelima ! HAHA , mencii menciii , aku dah wish tersangatlah awall , tetap jugak yang ke entah berapa-berapa . ini tidak adil , tidak adil bagikuuuuu ~ disebabkan aku yang kelima wish kata kau , kan , aku tak nak bagi hadiah . hee , boleh ke macam tuu ? hope boleh bha (:



last but not least :





sayang kauu , Fatimah Hanim .
hope , kite tetap jadi kawan sampai bila-bila .
kahwin dengan Hilmi nanti aku nak jadi pengapit kau ! ekeke



No comments: