Monday, December 5, 2011

waste my time .

alaa , Famous Amos aku dah habis !
nak lagi boleh tak ?
hope , plan pergi bercuti after final nanti jadiii , amin :]
jom pergi bercuti kat pulau ********* .
haha , untunggg lah .
*mana boleh bagitahu , nanti paparazzi ikot*




hari nie dapat bajuuu .
baju PPIP dengan uniform Kelanasiswa .
yay , baju PPIP warna merah .
sukasukasuka !



dah macam tulisan transformer pon ada jugak .
sape laa yang design ini =='


dapat full uniform dah . just nametag je tak ambik lagi .
awhh , malasnye nak kena pakai baju nie every wednesday !
T______T



tuan tanah sihat hari nie , ye tuantuan :]



****


banyak betol masalah pendidikan sekarang nie .
latest , dapat tahu , KPM tak nak bertanggungjawab terhadap graduan pendidikan IPTA . KPM gak kata , susah untuk graduan IPTA posting sebab dorang sekarang nie lebihkan IPGM , KPLI , GSTT , dengan DPLI sahaja . wtfish . aku nie lambat lagi nak grad , posting apatah lagi , but just imagine , what we ' re goin to be kalau dasar macam nie berkekalan untuk 10 tahun lagi or something . lagi menyakitkan hati kami semua kat sini bila , KPM bercadang untuk closed segala course pendidikan kat IPTA . aku rasa macam tak logik la nak buat macam nie , habis UPSI tuh macam mana ? lagilah .

dimana hak kami ?

hari tuh wakil YDP PPIP pergi konvensyen pendidikan kat UKM .
tapii , resultnye memangg negatif .

apabila sistem pendidikan dipolitikkan , macam nie lah jadinya .
seriously , belajar empat tahun , grad then no work at all .


kau tak rasa membuang masa ?
aku dah mula rasa give up and buang masa aku je dengan course yang macam takde masa depan nie . kenapalah benda macam nie tak berlaku sebelum aku masuk U ,
boleh laa aku belajar lebih rajin sebelum yang nie , nak jadi arkitek :P
haha ,


hope dasar pendidikan digubal semula . amin !


No comments: