Sunday, December 4, 2011

Ombak Rindu | Weekend :]

today such an exhausted day for me ,
haha tak tahu laa . da makin berusiaa nie kan ,
jalan sikit je pon dah penat .
masa mudamuda dulu aktif sangat berjalan tak hengat duniaa .
sekarangg , jalan kejap , sure cari tempat duduk after that .
heww


tengok ombak rindu , makanmakan , shoppeshoppe ,
lepak tepi laut kat queensbay sampai petangg , then balik :]


 
 

sukaa picture yang nie :]




tudung senget ke kiri senget ke kanan ,
sebab angin sangat kuatt .

sekian :]

oke , tiket tengok Ombak Rindu totally sold out !
seat pulak tak payah cakap laa kan . totally full !
kami bertuah sebab dapat tengok , untunggglah ada orang nak belikan tiket .

tengok muvie nie , mulamula aku rasa macam nak nanges la jugak kan .
tapi tak jadi .
sebab member sebelah aku nie dah nanges dulu ,
siap tersedusedusedu lagiii , adoiii potongg line laa .
so aku takk jadi nanges , aku gelakkan mereka yang nanges itu .
ruparupanya seat sebelah sebelah sebelah pon nanges jugak !
limalima member aku nanges ! wakaka

hadoiii , betolbetolbetol menghayati .
feeling habis .
tak tahan aku tengok dorangg . 
:]



No comments: