Thursday, December 15, 2011

Tataa :]

selamat pagi , have a nice day today :]
rasa macam malas lah pulak nak off to perak petang nie .
banyak benda nak buat .
tapii , 10 kali orang tuh ajak , tak kan lah tak pergi kot ?
hope seronok laa :]



tadi aku ada terbaca entri someone nie .
AIR MATA .


well , sebab aku kenal dia dah lama , dah tahu macam mana perangai dia yang murah dengan air mata tu . aku just rasa tak perlu laa nak keluarkan air mata just untuk bendabenda yang kecik . sebab air mata tuh la yang menunjukkan sama ada kita nie kuat atau tak . and bila orang yang buat kau menangis tuh nampak , so , secara tak langsung , dia makin suka nak buat kau menangis lagi dan lagi . come on laa , apa pun keadaan , kau kena lah kuat , oke . tu lah salah satu cabaran hidup kat alam universiti nie . be strongg . aku nie pon takde lah kuat mana , but , untuk sesetengah masalah tu , kalau aku pendam lamalama sorangsorang , memang lah sakit , so kau kenalah luah kat someone yang kau percaya , so that akan buat kau rasa lebih tenang .


setiap masalah mesti ada jalan penyelesaiannye , kan kan :]




byebye .
jumpa lagii Ahad nanti :]


No comments: