Wednesday, December 14, 2011

:]

ouh oke fine .
line sangat lajuuuuu macam siput malam nie .
so that , aku tak boleh nak blogwalkinggs dan jugak tak dapat nak follow back .
esok lusa maybe .
untuk beberapa hari nie , aku tak dapat nak update belogg .
heww , sedih makk .



sebab ..



awayy untuk beberapa hari .
weekend ini aku takde kat Penang , off to Perak :]
takpe takpe , nanti aku snapp picture banyakbanyak .
satu hari , satu post . ekeke :D

dah plan banyak bendaa weekend nie .
haa , tak sabar lah kann .


sesiapa nak ikut , sila angkat tangan !
dapat bercuti dengan LEAA hujung minggu ini secara percuma .
fully sponsored okay . hee :]






err , tak tahu lah nak storie apa malam nie .
hari nie aku makan painkiller , so that , tadi kat kelas aku tido .
kalau aku tak makan ubat , aku tak dapat datang kelas .
bila aku makan ubat , aku datang kelas , aku tido .
kalau aku tak datang kelas , aku kena bagi surat excuse / MC .
so ? sakit jugak , tapi pergi je lah kelas .
sekurangkurangnya , aku boleh study sebab ada handout :]



boringlah pulak kan belog nie takde lagu ,
tak boleh nak kesan kalau orang tuu stalk blog kite , hee .
bila dah stalk , buatbuat tak salah pulak , tak nak mengakuu .
ee tu lah dia perangai orang tuu , entah apa apa :]


member aku dah dapat baby laa .
comel lah pulak aku tengok lama lama .



nur damia fadzli .
comel kan kan kan ? haa ,



untungglah kawen muda ,
umur baru 20 tahun dah ada anak sorang .
aku ?
WELL , as long as takde lagi segulung ijazah ,
aku tak nak kawen lagiii .
noted , dear ? 
:D


bercinta lama lama , belom tentu ada happy ending , right ?
kan best kalau dapat bercinta selepas kawenn .
tapi , bercinta lepas kawen pon ada pro and kontra jugak .
entah lah , no comment , pendapat masingmasing . kan ?






adik aku nie malam malam camnie boleh pulak cite pasal Black .
tahu kan Black dah takde .. sedih la pulak , cepat touchingg lah kalau part kucing nie .
sentapp mak , nak =='



cinta tidak mengenal saiz .
adakah anda setuju ? haa ,
YA , SAYA SANGAT SETUJU .

contoh ada dah depan mataaa .
Uni , jangan takut untuk bercinta , sayanggg !
hee , nite tataaa :]



No comments: