Saturday, December 31, 2011

second of last

Happy New Year!



meriah betul google hari nii . hee
selamat pagi chentaaa | have a nice day stalker ^^,



hari nie , aku bangun lambat lagi .
sigh sigh sigh .
uh , tak baik mengeluh . tido lambat , bangun pun lambat .
tak sukaa =='



for the end of 2011 ,
berat aku dah naik berapa kilogram laa kan ,
semalam pergi check kat tesco sungai dua ,
ouh em gee , terkejut jugak laa . hoho
43.8kg .



so , aku tak payah nak kena makan ubat gemuk bagai ,
untuk naikkan berat badan .
B R A V O .
so , aku pun takde lah kurus sangat macam dulu , heww .
cukup 45 , berat badan ideal :D






actually time nie , aku jealous dengan Fatimah Hanim ,
dia cakapcakapcakap dengan kakak dia ,
so sweettt ..
and then , aku terus je teringat kat arwah abang aku .
kan seronok kalau dia ada lagi ,
boleh cakap banyakbanyak , boleh pergi sana sini dengan dia ,
boleh gaduhgaduh macam masa kecik dulu ,
boleh share segalanya dengan dia ,
heyy , abang aku handsome tau , hahah :D
boleh hack facebook dia , hee



macam aku hack facebook budakbudak nii , heww .



teringin sangat nak buat macam tu , 
tapii , nak buat camane , jodoh tiada (:
umur tak panjang , ALLAH lebih sayang dia .



last day of 2011 , 
betulbetul buat aku teringat akan dia .
this heart still empty once you ' re gone .
jealousy make me sick .
=='


banyak benda aku boleh lupa ,
banyak kenangan aku boleh semadikan dengan aman ,
macam tu jugak orang yang dah pergi dari hidup aku ,
tapi bukan yang satu nie .
bukan abang aku , he ' s immortal .





with love ,
leaasizzuka (:

No comments: