Saturday, December 31, 2011

first of last .

hello hye lovely stalkers .
selamat malam .
teman aku study malam nii boleh tak ?
final dah dekat , tapi aku rasa macam blurr je lagi .
ada je itu ini yang mengganggu emosi dan minda .


malam nii ,
baru jea 31 disember 2011 kot ,
tapi , ada yang dah bersemangat beriaa wish happy new year kat aku .
ye , selamat tahun baru jugak
bagi mereka yang wish advance sehari .


aku terharuu :]


haha , agak laa kalau nak advance sangat pon . hee
awak nii :)


tadi , aku awayy to sekitar penang , hihi .
jauh lah sangat ==' dekat jeaaa .
and tadi , aku dah beli baju untuk majlis perkahwinan sepupu aku .
on this january :]
tak sabar nak pegii , baru jea balik dari penang ,
dah pergii majlis kahwin pulak .
hee , best la , dapat memenuhkan harihari dengan aktiviti yang seronok .
hope seronok :]


tak lama lagi , eriaa pulak nak kahwin .
kawankawan dah ramai yang tunang , kahwin .
am happy for uols .
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat .
tak sabar nak pergi wedding eriaa on june 2012 .
nak kena beli baju kaler turquoise pulak nanti .
ikut tema wedding , hee .
kalau ingat laa . tapi macam nak beli kaler lain :)


heyy , uols . lapar laa .
terasa nak makan tomyam campur malam niii .
nak sekarang , boleh tak ?


last but not least ,
semoga yang pahit itu tidak lagi berulang pada tahun hadapan .
semoga yang manis itu berkekalan hingga ke akhirnya .
semoga yang tersayang bahagia dengan mereka yang dia sayang .
hee ,


selamat malam .
first post for the last day of 2011 .


with love ,
lianelissaazhar .




No comments: