Thursday, December 22, 2011

nothing .

to my dearest | you :]
malam nie aku macam touching sikit lah .
kenapa ntah , am not sure why :/
sorry lah tadi terbuat korang tunggu aku lama .
err takde lah lama sangat pon kan ?


aku bukan dating bagai jumpa laki mana pon ,
aku just jumpa budak group aku je ,
sebab nak hantar RP .
*baru nak hantar tadi*
aku dah bahagi kan tugasan pon , at last benda tuh balik semula kat aku .
fuuuu ~


aku jugak lah yang nak kena hantar ,
sebab masing masing , busy nak jumpa orang tuh la ini la .
aku jugak yang kena tunggu budak nie habis jawab test .
comeon laa , kerja satu group kot , macam aku sorang punya kerja je kan =='


itsoke lah , benda dah berlaku . 
aku tak salahkan kau sebab marah aku tadi .
aku tahu , aku lambat , kan ?
aku tak ambik hati pon lah .
kesian kat kau nak kena pujuk aku ,
tapi , aku tak marah kat kau pon  . seriously :]


tak payah la pujuk pujuk , susah nak pujuk aku nii .
tak percaye , tanye Fakha . haha :P


****


woahh , tak sabar rasa .
nak buat mini reunion , *kite kite je*
dengan member PLKN duluu .
tapi tu laa , masing masing tak confirm lagi kan .
kalau confirm , sure best !

either KL and Genting Highlands .
mana lagi best ? HAAA ,
both boleh tak ? boleh kan kan kan .
still on planning :]

then nak jumpa member member sekolah teknik dulu .
especially Qienaaaa . rindu kau mok .
tadi kena marah dengan Qiena ,
then kena lagi dengan orang tuu .
hari nie hari untuk marah aku je ke wehh ?
zzz .




is that true ??
ouh em gee ,
dah lah aku suka lagu nie sangat sangat sangat !
suka je , tapi takde lah taksub mana pon .
aku tak suka part yang tuh , aku suka part yang lain , hee boleh kan kalau nak minat lagii ?
berlaku secara tak sedar , no comment bout that .


wehh , nak TOMS laa !



hee , comel laa kasut niiii .
esok lusa dapat la , kan ? heww




nie laa hadiah birthday untuk someone on this becoming january :]
tak surprise , kan ? surelaa .

No comments: