Thursday, December 22, 2011

azam 2012

selamat malam | HELLO STALKERS :]
dah lama tak manja manja dengan belogg nie , kan ?
dah lama tak post entri baruuu .
rasa macam tiba tiba je takde benda to share with you .



i am totally on diet , do you trust on me ?
hee , hope so .
bukan sebab takde duit nak makan lah , tapi sebab risau melihat pipi aku yang sedang membesar dengan sihatnye . part lain takde lah pulak lemak bagaii nak pegi , kat pipi jugak la dia nak stay banyak banyak .
LOL .



tengok la pipi aku niii 




banyak sangat kena ciom
HAHA :P


selamat tahun baru , 2012 tak lama lagi .
well , korang semua mesti dah ada azam baru kan ?
aku ? aku tak tahu la azam tahun lepas lepas tuh aku dah buat ke belom .
so that , azam tahun depan , aku nak :


  • be morre confident
  • biar nakal , tapi berakal 
  • nak jadi baik
  • nak call mak seminggu sekali , sebab lagi 6 hari tuh nak mak yang call :P
  • stuff | nak jam SWATCH :] dah lama tak pakai jam .
  • hope tahun depan dapat hadiah birthday banyak banyak ! HAHA

comeon laa , 21 masih muda oke .
comel lagiii , takde la tua macam yang umur 24 tuu . 



 

kaki like masing masing . penuh notifications kite :P

no image to display , actually .
ramaii betol yang balik masa study week nie . 
aku malas nak balik , sebab bila balik , sure lah study ke laut , buku ke mana mana je lah .


ouh btw , congratulations untuk adikadik yang dapat keputusan cemerlang PMR 2011 nie .
yang tak berapa nak best tuu , try your best on SPM .
kalau SPM pon tak best gak result , ambik laa STPM , sure ada kesedaran dalam jiwa untuk berjaya dapatkan pointer 3.5 ke atas :]


kenapa lah sejak akhir akhir nie awak suka sangat buat cerita sedih .
saya nie dah laa jauh , kalau balik pon , ambik masa sehari .
saya tak tahu sempat atau tak jumpa awak masa tuu ,
*if something happened to you*
sedih tau ..



No comments: