Wednesday, November 30, 2011

Tak Berapa Nak Wordless =='

hari nie , hm nak storie apa eh pasal hari nie ?
ouh yess !
hari nie hari kedua Hari Keusahawanan , great la , tak hujan macam semalam .
tapi tadi da mendung jugak laa , 
semua pun dah siap kemaskemas semua ,
tapii tak jadi hujan .
haha , so petang tadi , aku menghabiskan masa kat Dataran Merah , Dewan Budaya ,
dengan budakbudak nie yang lainn .


dari ramai orang kat situ , 
sampailaaa dah tak berapa nak ada orang .


Hari Keusahawanan USM nie bertujuan untuk melatih dan melahirkan lebih ramai usahawan terutamanya pelajar Tahun I tentang perniagaan , untung rugi dan sebagainya .
haha , bukan senang dan bukan susah jugak .
macammacam ada , yang penting , kena LESTARI .
hee , untunggglah .


time petang la best jalan kat situ ,
sebab bila petang , makin SALE . 
semua datang pon nak tunggu SALE .
kebetulan lah pulak , kelas aku dekat PPIP ,
sangat dekat dengan tapak keusahawanan .
kelas pulak habis dalam pukul 4 petang , haha .
join the SALE club lah :P


tapi , aku takde beli apaapa sangat pon ,
kebanyakannya benda yang sama ,
shawl shawl shawl shawl .
boringg la .


*tak tahu lah kenapa Fatimah Hanim gila sangat dengan AngryBird*
haha , aku lah tersilap ajar niee .


ade rose warna pink .
lawaaaa , selalu dapat red rose je , 
so , I bought that rose and give it to her .
as a birthday present on February next year :D


and tadi , aku cuba somethingg that I  have never try it before .
nak tahuu ?





hoho , henna !
tapi dia buat tak berapa nak cantik laa .
aku buat lagi cantik kot , kan ?
heww*




haha , blingBLINGG tak .
aku memang suka beli gelangg banyakbanyak , 
and then tak pakai pon .
simpan je . apa function pun aku tak tahu laa .


aku rasa benda tuh menarik ,
so aku pon beli laa , LEA :]


and ada lagi 1 gelang , Fatimah Hanim bagi aku .
tak tahu nak pakai bila , heww .
aku just nak ' curiii ' rantai OWL adik aku je nie , HAHA
asyik lupaa je nak ambik masa cuti hari tuuu .
=='


last but not least ,
something that always miss me damn much .





cuba teka apa diaa ?
haha , JOJO | GEMOK .
sayangg MOJOJOJO . nama panjang dia nih .
heww , maket tak ?
kerja dia bila aku ada kat rumah ,
tido tido tido dan tido kat sebelah aku .
aku bangun kejap , dia pon ikut bangun jugak .


aku duduk balik , dia sambung tido .
uh , tak penat kah menatang nie tido tido dan tido jeaa ?


?


No comments: