Wednesday, November 30, 2011

Sorry Kawan ,

oke , dah malas nak buat post perasaan .
nie ada lagi something GILA , ahha :]
tadi , I gotta call from a friend .
a very good friend who never gives up to stole my heart .


yeah , sorry for makes you waiting and keep waiting .
for me , you just a veryvery good friend .
and never be morre than that .
How can I accept my good friend to be my lover ?
TRULY SORRY .


as I told you before , am taken and still be like that .
but , totally shocked after I got this .
my syg pon takde buat macam nie ,
harap aku bagi je baru ade , ahha :]
itsokay .





nampak tak tuu ?
semua gambar aku kot ?!



well , this is totally my picture .
and and and HE STOLE ALL THAT , 
and and and , HE SAID THAT , aku nie sumber inspirasi dia ,
HE SAID THAT , kalau tak nampak gambar aku , ape pon tak boleh untuk sehari .
ahha .



sumpaa , bile aku tengok je nie , terkejut gilaa .
sampai macam nie teruk kau royy ? 



kat UPM dah takde awek kaa ?
heww .



kau boleh sayang aku , tapi sebagai kawan .
and aku pon boleh sayang kau , tapi sebagai kawan .


takkan lebih dari itu .
aku minta maaf sangatsangat .



nie kan dah ade nie , haha



awwh ,
*nak rambut 'bob'*



sorri , entry nie bukan nak storie pasal aku maket ke ape ke kan .
aku tak maket , femes pon tak .
aku just nak share , tu je .



moral value : kawan baik pon boleh jatuh cinta , apa lagi kawan tak baik .
err , tapi , tidak aku :]


haha , night .
*bercinta nie meletihkan*




No comments: