Monday, September 19, 2011

SESAT @ Penang .

hello people and stalkers :]

hari nie dengan semalam aku sakit . macammacam hal lah pulak kan ? asyik sakit je , ee . be strongg la weh . mak dengan ayah dah laa jauh kat selatan sane . ee , jauh nye T________T . aku ingat hujung minggu nie nak balik rumah laa kan . nak ambik bukubuku masa STPM tuh nak bawak balik sini , sebab bukubuku tuh ada yang kena gunaa kot . for revision :]

tapi , rasa macam malas pulak sebab aku kena balik sorangsorang . hii , nak try lah jugak kan camane rasa balik Johor sorangsorang . so , aku tukar plan tuh , maybe aku balik dalam minggu ke dua Oktober nanti . tengok lah camane , tutorial banyak gilaa kot . depends on my schedule . so far , hari jumaat aku free , takde satu kelas pun . hii , seronoklah :]

hujung minggu nie , member aku , dia duduk penang nie haa . so dia ajak weekend samasama , oke then , see you at feringghii , hee . cik sayangg jangan jealous pulak naa . tapii , minggu nie jugak , aku dengar cerite , ramai gilaa nak balik rumah . aku ? korang tak nak bawak aku balik rumah ke ? haa . anim ade jugak ajak balik rumah dia kat Perak , dia suruh aku tolong dia membanting tulang tolong dia kat sawah padi , sebab dia kata aku kena rasa macam mana susahnya orangorang yang kerja sawah tuu , camane susahnya dorang nak cari duit , nak dapat duit . 

SEBAB APA ?

sebab aku selalu makan nasi tak habis , then , aku buat nasi tuh bentuk  '' : ) '' kat atas pinggan . HAHA teruk perangai sayangg awak nie sayangg :P

and aku rasa benda tuh menyeronokkan . aku nak jugak rasa buat bendabenda macam tuh dalam hidup nie . seronok apaaaaa . kan kan ? err , maksud aku , mainmain kat sawah padi laaa . haha

err , nak tahuu tak ? hari tuh kan .. aku sesat kat Penang ! HAHA , aku tak tahu aku dah kat mana masa tuh . sesat dengan anim tuh laa . risau gilaa lah kan . padahal masa tuh nak pergi bandar je kot , ahaha . boleh sesat pulak . damn it . tapi takpe laa , sebab we got new experience and nampak pantai :]

rinduu kot nak tengok pantai like before . I Miss You .


sekurang kurangnya , aku dah travel sikitsikit Penang nie walaupun tak disengajakan , dan walaupun baru 2 minggu kot . ahaha , dah lambat macam tuh pun , aku still lagi sempat pergi mall . and aku sampai USM dalam pukul 8 lebih malam :]

jauh dengan family bukan alasan untuk kau jadi down in everything . come on laa , kau still ada life kan ? sampai bila kau nak down camnie ? wake up wake upp , and be strongg :]

even we are not having time to spend with each other like before , but , deeply inside my heart , I still wanna see your smile , see you laugh , hear your voice . I know , everything wouldn ' t be the same like the past . as a friend , I always pray for your happiness there . be strongg even when I am not be by your side anymorre :)

aku minta maaf kalau aku salah , atau tak sengaja tersakitkan hati kau . esok lusa nanti bilabila , belanja aku makan tau kalau terasa rinduuu kat aku , hihii . aku tunggu jea nie haa :]

tutorial yang melambak nie buat aku pening kepala laa . aku tak tahu nak settle kan yang mana satu dulu . nak buat discussion , masingmasing still lagi busy and lost . still lagi pening dengan life kat universiti . ouh , tension laa kite T________T , plus tak sihat sekarang nie , nak aktif sangat pun tak larat . nak pergi interview pesta bola jaring lagi laa ......... mood ke laut . tapi , aku berminat nak join pesta netball tuuu . haih =='

notakaki : dah pukul 10 malam , jum tidur . stress laa . jumpa lagi esok :]

No comments: