Wednesday, September 21, 2011

Convex ' 11

hello people and stalkers :]


hari nie hari konvo kat USM . untungg lah kan , datang je sini ada majlis konvokesyen . sure lah semangat je tengok seniorsenior pakai jubah graduasi . bila lah aku nak grad nie . bila lah aku nak grad , bilaaaaa ? ahaha . baru tiga minggu jea kot . ish , dah 3 minggu lah kan ? minggu ketiga nie banyak betul dugaan . haih T_____T

tahu tak ? tapak convex tuh sangatsangat meriah . macammacam ada . tempat yang paling sesuai untuk cuci mata sekarang nie , HAHA . opps , takde laa takde laa . mainmain je . cik sayangg jangan marah naa . and tadi , USM sangat sesak . macam masa aku nak daftar masuk laa . seronok jea tengok USM yang sentiasa meriah ini . hee :]


banyak bendera Johor je . hee , dah macam kat negeri sendiri lah pulak kan ? hoho , ye laa tuu . 

congratulations to all of the graduates :]

another few years , aku pulak laa grad . hee . weh , minggu depan aku ada kem pimpin siswa nie . aku tak prepare ape pon lagi ! awhhh , sedih sedih . risauuu laa . I need my mom ! i need my daddd :(

selalu mak yang tolong prepare itu ini . bisingbising suruh kemas semuaa . sekarang nie , sape yang nak bisingbising ? haha , takde laa , mak jauhh . kena berdikari laa macam cik sayanggg cakap tuu . tapii ....................

ahaha , berapa banyak tapii lah kan .. alala , sedih je bunyii kan ? memang sedih pun laa . sekarang nie , aku tengah demam ! selesema , and sometimes batuk . and paling disaster , sakit kepala . oke petang tadi , dah kena paksa makan ubat . ahaha . ambik mase almost an hour jugak laa aku nak makan ubat tuu . masalahnye , ubat tuh tak nak makan akuu . tuh yang aku pening kepale tuu T________T

esok pulak , ada hal lagi dengan PPIP . bila lah nak settle dropp add courses nie . nak cukupkan unit laa , ada yang clashingg bagai laa . haih , sungguh disaster laa kan ? penat laa nak kena jalan kaki je . 

ehh , aku nak join run for peace laa , best kot . fun run for 5 km . dah lama tak buat aktiviti macam tu . tapi , masalahnye , 2 oktober , aku masih lagi ada kat gerik , perak . ahaha , anta form untuk dapatkan baju je , amazing right budakbudak sasPend nie . ahaha . anim ' s idea . heh :]

ouh , kbai . nak zzz .
tataaa :]

No comments: