Friday, July 15, 2011

Yeay , Aku Sukaa !

hello people , Assalamualaikum .

tolong tampar aku sikit boleh tak ? aku rasa tak percaya lagi nie haa . tampar lajulaju pon boleh jugak , yang penting buat aku tersedar yang aku tak mimpi atau apaapa . sebab tadi aku rasa aku tertidur sekejap , dan aku terbangun pun sebab adik aku call . dan aku terus turun bawah , duduk depan lappy dan online . check keputusan UPU . aku tak mimpi kan kan ? ahaha hope tak . betul kan ? kan kan ? 


SEMAKAN KEPUTUSAN PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA PROGRAM PENGAJIAN LEPASAN STPM/SETARAF
SESI AKADEMIK 2011/2012



ouh , aku da check tadi . tahniah untuk aku , dan tahniah untuk semua yang berjaya dapat masuk Universiti bulan September nanti . untuk kawan aku yang dapat course selain dari 8 pilihan utama tuh , bersyukur lah , sebab kau masih lagi bertuah nama tersenarai dekat UPU , dah rezeki kat situ . sabar yeah . ada yang tak dapat manamana U langsung , kena buat rayuan . yang tuu lagi kena banyak bersabar . 

ALHAMDULLILAH . aku dapat masuk universiti yang aku nak . first choice babe . aku pun tak tau kenapa aku nak sangat duduk jauhjauh nie haa . kena tinggal cik sayanggg lamalama . haishh , ape pon , relaks Leaa . ouh tak lupe jugak aku nak ucapkan TERIMA KASIH banyakbanyak yang wish tahniah , congrates dan sebagainya kat aku . korang best :) hoho

 

aku dapat Universiti Sains Malaysia , Pulau Pinang . course IJAZAH SARJANA MUDA SASTERA DENGAN PENDIDIKAN . cikguu Leaa to be , ecece :D

tadi aku check result gigilgigil lah kan , dengan mak ayah aku yang terlebih excited nak tau duduk kat belakang , woah . time tuh lah aku boleh lupa angka giliran STPM aku . ahaha . lawak betul . kelam kabut pon ye gak . adik aku lagi gila excited , dia yang nak check kan . wah , lebih sudah kauu . haha . kau relaks je nyah . tau lah nak ikut anta aku pergi Penang , hee :)

esok baru boleh confirmkan surat tawaran . dah boleh mula shopping sana sini lah kan . hee , alaaa .. nanti rindu cik sayanggg kite , camane T______T dah lah balik setahun sekali je krgg . ahaha , woah , apa aku rasa sekarang nie ? aku rasa tak sabar nak sambung belaja . tak sabar nak pergi pon ye jugak . ecece , ye ye je lah kan . hoho :D beraya kat USM lah aku nampaknyaa tahun nie , hee .


senyum macam nie comel kan kan , hee . tadi mak cium pipi aku tau , and dia cakap , lepas nie jangan cakap lagi yang terpaksa itu ini , sebab aku masuk form six pun kena paksa . see , paksaan tuh la yang buat aku berjaya sampai sejauh ini . dan aku tak rasa siasia . ada hikmah di sebalik tu semua . 

terima kasih mak dan jugak ayahh .
 LOVE YOUUU lah . 


the new era of my life will begin .

nak bawak cik sayangg samasama boleh tak , hee . tak boleh tak boleh , cik sayangg kene study jugak ! lepas nie mak dengan ayah duduk rumah berdua , huneymoon all the time , dengan mey dan jugak jojo , bersama anakanak mey yang akan lahir nanti . woah ayat aku . hee , comel comel comel .

No comments: