Friday, July 15, 2011

It ' s Sleepwalking !

hello people , have a good nightmares tonight . err err , just a joke . 

entri nie khas untuk adik aku yang tengah rinduu kat kucingkucing meowmiaw kat rumah nie haa , tu lah , aku suruh bawak pergi UPSI dia tak nak . haa , dah rinduu , kan susah . ouh , cakap je lebih , nanti aku rinduuuuuu jugak kat meowmiaw bagai camane . lagilagi JOJO . selagi aku tak bangun tidur , selagi tu lah dia akan teman aku tidur . kalau aku bangun pukul 12 tengahhari , dia bangun pukul 12 jugak . setia sungguh , kan kan ? err tapi takde lah aku bangun pukul 12 tengahari oke , melampau laa tuh .

picture nie aku snap dalam pukul 1 lebih pagi , eh ayat aku nie betul ke tak ntaa ? seharian berjalan dengan cik sayangg , letih gilaa badan , tapi tak boleh nak tidur . tak mungkin lah insomniac . awal lagi nak insomniac nie Leaa . dorang nie memang sweet , tidur samasama dengan aku . aku tidur space kecik je tau T_____T





dah besar dah Mey dengan Jojo . Mey pulak , preggie mom . besar betul lah perut dia tuu , ee kecikkecik dah pregnant . siapa entah yang kejam sangat buat kucing aku jadi macam tuu . aku pun tak kenal , Mey bukan nak kenalkan kat aku . hish . nie yang rasa nak marah je . masa dah tutup lampu , aku pun nak tidur lah kan , Jojo pulak boleh mengigau . tibatiba je dia lari sana sini . ahaha , melampau gilaa kucing aku nie , sleepwalking .

bila aku dah jauh nanti , mesti dia cari aku kan . sedih kan kan ? ouh nak nanges lah . kucing pon ada perasaan tau . lagilagi Jojo aku tuh , kucing jantan . bila entah Mey nak beranak , tunggu mak bidan balik dari UPSI kott . ahaha . minggu depan mak bidan balik , hee adik aku lah , siapa lagi T_____T tidak ! keamanan rumah akan terganggu ! HOHO :P


tak mahu sedih . please sadd , go away .


psssttt , kakakkakak kata nak celebrate kami yang dah tahu keputusan universiti . wowwowowow , tak sabar lah kan nak pergi celebrate . hiii , apa aku rasa sekarang ? aku rasa seronok dan jugak fedup dengan manusia yang berpurapura .

No comments: