Tuesday, June 14, 2011

SUNDAY : part II

second part . hari ahad pulak nak cerita nie , haa :)

hari ahad , hari banyak bergerak . tapi aku sakit pulak . woahh , i need painkiller . and rest a lott there . foul lah . tak dapat nak join mesyuarat tuu , sebabb sakit yang amat sangat . tapi memang best , sebab sana sini ada merah , pink . ramai orang , dan sangat busy masa mula mula sampai . sakit sakit pun buat kerja tau . hee :)

aku tak ambik gambar banyak pon . gambar dengan Menteri Besar Johor , ada kat dalam kamera daddy . nta bila daddy nak bagi aku pon tak tahu lah . hee . picture , okay :)








see , takde banyak gambar pon masa majlis berlangsung . haha . gambar aku je lah banyak . aku je laa kot dengan Huza , Sharina yang paling muda kat sana . yang lain semua dah kakak kakak . hee , paling best :

betul ke korang semua nak pergi tengok Sepah kat jb nie ?
betulllllll !
sape nak bawak ?
kak Efa lah . kak Efa nak pegi gak .
oke oke , kalau ada rezeki korang , nanti akak try cari kan pas masuk tengok maharaja lawak tu . kalau ada rezeki lah ye . 
hee , okay !

insyaALLAH , kalau ada rezeki .. kitorang semua nak pergi tengok show Maharaja Lawak kat Stadium Tertutup MBJB , JB krgg . kakak kakak nak bawak . sebab dorang de connection baikkk punya dengan Mamat Sepah ! hee , best ouh ! 

SEPAH SEPAH SEPAH !
budak budak nie tak habis habis dengan Sepah .
lagi lagi , Lea nie haa . hee :)

tu je la , pujuk kakak habis laa , nak tengok SEPAH lah kakak ! boleh laa ea . hee :D don ' t break my heartt . mengharap sangat dah nie . hee , wow :)

No comments: