Monday, June 13, 2011

SATURDAY : part I

hello people , Assalamualaikum .

lama tak nampak belog nie . busy busy busy . hee . ape ntaa yang aku buat busy sangat tuh kan . actually , aku tak berapa sihat . jangkit dengan cik sayangg , sakit . haa .
okay , berhenti merepek . Sabtu dan ahad lepas , aku join aktiviti Puteri UMNO . best lah jugak , dari duduk rumah , ape pun tak boleh . join dorang best gak . dapat ilmu , dapat jumpa orang ramai , orang korporat . well , tak salah rasanya kalau aku minat politik . kan kan kan .

so , sabtu , jadual pack gila . hm , takde lah pack mana . just aktiviti je . pape pon , memang enjoy lah join dorang . I LOIKE :)
ushaa gambar je lah ea , tak banyak mana pon snap . tapi biasa lah , kalau aktiviti memang kena pakai baju pink tuu . 




okay , pagi aktiviti dengan kanak kanak . pertandingan mewarna . banyak gila belon belon . yang macam aku pegang tu , aku dapat 15 biji belons . tapi ...... lepas je event habis , aku keluar dari perpustakaan tu , belons aku pon habis semua . sebab apa ?

kak , saya nak mintak belon satu boleh tak ?
ouh , boleh . nah , ambik lah .

okay , mula mula datang sorang mintak belon aku . then , datang ramai ramai pulak mintak belon tuu . takkan lah aku tak bagi pulak kan ? budak budak mintak . so , aku bagi je lah . yang last , aku ada dua belon kat tangan . then , aku jalan jalan .. ada sorang budak lelaki nie ..

kak , nak belon boleh tak ?
boleh , ambik lah nie .
tak nak satu . saya nak dua dua .
=='

last yang aku ada , aku dah bagi kat budak tu . wahaha . tapi aku bagi satu je , sebab aku ingat nak bawak balik rumah lagi satu belon . then , ade jugak yang mintak , woahh . bagi je lah . simpan pun , nak buat ape . haa :)

before kua dari perpustakaan tuh , ada satu lagi aktiviti . we call it ENGLISH ON WHEEL . kena nyanyi lagu English untuk budak budak yang ramai tuu . wah , segan aku :D HAHA . lagu twinkle little star , clementine , mary had a little lamb , ten little indians , and Old Mcdonalds had a farm . hee , aku tak hafal beberapa lagu , so ada lah yang lupa lirik kat depan tuu . then , ada kuiz untuk budak budak , macam biasa , dapat hadiah . comel comel budak kecik tu semua . bijak :)

then , kitorang sume gerak pergi Katerina Hotel untuk preparation Majlis Perwakilan err .. ape nta nama dia . kira tolong buat persediaan menyambut 800 orang tetamu pada hari ahad . enjoy :) letih sket lah . but , seronok . hee .
then , bosan semua dah settle , kitorang pergi jalan jalan kat summit , nak beli Cool Blog punya pasal . wahaha :D




okay , kedai Cool Blog nie memang kaler pink lah kan . then , kitorang datang dengan pakai baju pink nie , dah serupaa pekerja Cool Blog pulak . wow :D 
aku suka kedai nie lah , sebab banyak cermin besaa . hee :) ambik gambaa pon best lah kan . tapi ramai yang pelik bile kitorang pakai baju nie sebab ada tulis Unit Khas Pilihanraya kat lengan tu . wow . bangga kot :D hee

okay , tuh sahaja :)
selamat menikmati Cool Blog anda .

No comments: