Tuesday, June 28, 2011

Insan Paling Sedih !

Tension tension tension .

sorry , aku tak boleh nak buat ayat yang baik baik malam nie . aku rasa nak mencarut nak mengamuk sepanjang malam sampai bila bila . aku rasa macam nak bunuh orang je sekarang nie . aku benci kau . kau benci aku ? lantak kau lah . 

'' perkara paling susah dalam dunia ini adalah menilai diri sendiri ''

then , apesal kau tak nilai diri kau sendiri ape yang kau buat tuh betul sangat ke , mat ?
mencemarkan nama baik orang lain kat depan mata orang lain , betul ke tuh , mat ?
buat orang pandang sesorang tuh hina , betul ke tuh , mat ?
buat orang pandang simpati kat kau , macam kau lah INSAN PALING SEDIH dalam dunia , betul ke tuh mat ?
buat orang sengsara separuh nyawa dengan game kau yang kau selalu kecoh kepohkan tu , betul ke tuh , mat ?
buat semua orang tuding jari kat mangsa kau , betul ke tuh ,mat ?
buat orang BENCI mangsa keadaan kau , betul ke tuu ?
buat semua orang tinggalkan mangsa keadaan kau , betul ke tuh mat ?

YOU ' RE LOOKING FOR YOUR OWN HAPPINESS BUT , YOU NEVER LET HER LIVE IN PEACE ! NEVER !
shame on you .


betul sangat ? kau dah bagos sangat ? come on lah , biar je lah masa dan keadaan yang menentukan . kalau orang tuh salah , biar karma yang tentukan . yang kau nak hukum seseorang tuh sampai macam nie sekali , ape point ? luahan perasaan ? WTF .

sedangkan nabi pon ampunkan umat , ape lagi kau yang banyak buat silap dan dosa . mungkin , maaf bukan pengubat segalanya , tapi maaf boleh merubah sesuatu keadaan tu . maafkan je lah dia . dah memang bukan jodoh kau . nak buat camane .

terperanjat boboyy .


aku tahu kau baik ... banyak berkorban untuk seseorang tuu .. aku tahu perasaan kau yang terluka . dah memang camnie takdir , nak buat macam mane .. tak nak marah marah , tak nak sakit sakit hati bagai , aku anggap kau kawan , terima kasih sebab sudi jadi kawan yang baik suatu masa dahulu .. dan mungkin , pada masa akan datang :)


maaf maaf maaf , sejuta maaf .


berubah lah demi kebaikan , ambil yang jernih , buang yang keruh .
:)

No comments: