Monday, June 27, 2011

Hujung Benua :)

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hye you :)

harii nie keje aku berjalan lagi . bukan dengan cik sayangg ye tuan tuan puan puan . dengan parent aku , ouh ye . sebelum tuh , aku minta maaffffff sebab aku letak lagu kat belog aku nie . just temporary , nanti aku remove ye . lagu tuh tajuk dia Rolling In The Deep by Adele . bagi sesiapa yang berminat lah . nanti cukup seminggu aku remove .

hari nie , sepatutnya aku ada date dengan mereka yang tercintaa  tapiiiiiiiii , aku batalkan , ee kejam gila aku nie . maaf sangat sangat sangat , aku tak bermaksud nak batal macam tuh je :( takde jodoh lah hari nie nak jumpe , maybe esok , lusa atau bila bila . insyaALLAH . so , hari nie aku ikut parent aku pergi jalan jalan , macam biasa . duduk rumah je pun , boring lah kan . 

tadi aku pergi Labis , Segamat , Johor . hee , teringat kenangan masa PRK N05 Dun Tenang . yang masa banjir teruk kat Segamat tuu . dah alang alang sampai Labis , aku ajak lah ayah aku pergi ...... Kolam Air Panas kat sana . hee , teringat lagi kenangan masa BBQ dengan Puteri UMNO kat sana , fuhhh . nostalgikk betul :D




tapak BBQ dengan kakak kakak dan jugak penduduk setempat , masa dulu tuuu :)



kolam air panas yang belakang tuh , menakutkan kami . mungkin sebab masa malam BBQ tuh terlampau happy sangat , ketawa ketawa bergurau senda tak ingat dunia , malam tuh ada sorang member kena ' kacau ' . nasib baik bukan aku . hee :)



suka suki :)


get ready nak terjun kolammmmmmmmm ! hee



hampir sejam kitorang kat situ , masa untuk bergerak , pergi tempat lain pulak . wee ~ tak bawak baju lebih laa , err err , kalau bawak lebih pon , aku tak mandi punye lah . hee . mandi kolam air panas masa panas terik . wow :D next location is : HUJUNG BENUA ASIA !
tak percaya ? hee ...


SELAMAT DATANG
KE 
DAERAH PONTIAN

Penghujung Benua Asia .

hee , jauh betul aku jalan hari nie , sampai hujung benua bagai . haaa :D

okay , masa untuk THE LAND LORD interframe . 
hiii 



tak kacak macam you . understand that :)

balik tadi , aku kena drive . dari highway Pontian sampai rumah . oke , dah nak accident . sebab orang belakang syko lebih , err mak aku lah tu . aku baru je drive EMPAT kali , ye tuan tuan . ade masa gigil lebih bagai , haa . but , ALHAMDULLILAH , takde ape berlaku . just kepercayaan parent aku nak bagi aku drive makin kurang kurang dan kurangg . then , bila dah lepas jalan yang sesak bagai , aku bawak sampai 100 . orang belakang syko lagi . haa , sedap je cakap : '' pelan pelan lah Nelly , sampai rumah pukul 9 malam pun takpe .. '' uh , perli lah kan T____T

aku peduli ape , lagi pulak , dah tak banyak kenderaan . mak aku risau , sebab jalan kat situ banyak selekoh , ayah aku relaks je . hee tido rupenya . penat lah kan .

bagitahu kat cik sayangg , dia kata : biasalah tuu , nanti lamalama oke je drive . ouh , great lah cik sayangg :)


:)

No comments: