Thursday, June 30, 2011

ELMO ' S

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

hye you :)

hari nie , aku mencuba benda baru dalam hidup aku , hee , aku cuba buat header transparent . hee , budak baru belajar . pelan pelan kayuh lah kan . thanks Umie , sebab sudi share . thanksalott , dear . 

okay , sekarang , aku nak cuba benda baru pulak . memandangkan aku nie suka mencuba , eerr err , kadang kala dengan bantuan my dearest mother , baru berjaya buat itu ini , terutama bidang masak memasak nie . yes , aku memang minat memasak . buat benda baru . sekarang , aku nak cuba buat coklat lawa . hee , ape benda tuu ? contohnya , camnie :


comel kan kan ? oke , aku nak belajar buat benda tuh . bukan nak bagi sesiapa pun , just nak belajar buat , nak tengok gak , aku nie terrer dalam bidang apa . hee . plus , dah janji dengan Huza , nak present benda nie , hasil ciptaan masingmasing pada 4 Julai nanti . just for fun :)

so , barangbarang nak kena beli , sebab tak beli apa pun lagi , Sabtu nie aku pergi beli lah . then , aku mengidam nak makan spaghetti . so , sabtu nie pergi beli barangbarang nak masak spaghetti jugak . da lama tak makan , last masa birthday aku yang lepas , almost four month . 


so that , macammacam aku nak makan sekarang nie , aku dah gemuk sikit . percayalah . hik ! ouh ye , coklat semalam aku dah bagi kat cik sayangg . selamat sampai jugak akhirnya . fuuu ~ 


hisy , aku tibatiba je boleh suka dekat Elmo . why why why ? aku rasa dia comel sangatsangat . macam macam hal lah kan ? dududu ~





nak beli lah , buat koleksi . comelcomel ! grrr , geram :D

No comments: