Monday, May 23, 2011

Worriedd !

hello people , selamat petanggg :)


hari nie superr panas right ? hari nie kena kuaa sebab pergi jumpa cikgu kaunseling kat sekolah . plus , jumpa adik adik junior . haa . jumpe lah sangatt . just tengok dari jauh je . exam week ;)
jumpe cikgu kaunselingg untuk mintak tips menghadapi temuduga 30 Mei nanti . dapat lah jumpa cikgu Zarina , andd ramai lagi . just tak dapat jumpa cikgu Yan && cikgu Shikin . esok lah kott :)
banyak tips yang cikgu kaunseling bagi . menepati profesion perguruan . yang semua benda aku takde lagi . so , kena beli . everytime ada event mesti aku beli new stuff . macam tak pernah guna somethingg untuk kali kedua je . hee
okay , membebel .

esok nak kena pergi sekolah lagi untuk minta cop rasmi sekolah . so malam nie nak kena prepare all of the certificates . kena cari semuaa dan fotostat . luckily ada mesin fotostat kat rumah nie . so tak payah susah payah nak keluar pergi fotostat . then , tadi dapat lah jugak jumpa budak budak nie . especially budak kelas aku lah kan . huza umie rin , dan farehaa . as usual lah , ketawa tak berhentiii . even kat tengah jalan pon boleh ketawa setengah mati . haiyaa . nasib je lah kan tak de perkara buruk berlaku . hee . then macam biasa lah , pergi makan makan , kat tempat selalu . macam dulu dulu . 


lepas tuu , balik je , kepala aku peningggg . maybe panas sangat kott hari nie . balik rumah malangg pulak . no electric current ! hee , luckily dah charged phone . fully charged beforre leave :) kalau tak , hishh . how boredd ? tapi , aku menghabiskan masa dengan tidurr . letih letihh 

T___T


sampai sekarang pun aku tak terasa lapar lagi . hey , nak kena pergi shopping lah . nak kene cari kasut formal macam cikgu cikgu pakai warna hitam dan bertumit . haha , aku mana ade kasut camtuu ? kalau ada pun , bukan warna hitam , dan bukan macam cikgu cikgu pakai tuuu ! tadi ingat nak pinjam kasut cikgu Zarina , haha mana sama size . LOL . nametag pulak . nak buat kat manaaa ? haishh . camane nie . macam takde preparation langsung lah kan ? baju kurung pulak , cikgu kata yang simple , tak banyak warna , yang simple lah . baju kurung macam tuu ? yang ada corak batik sket ? ahaha . aku mana adaaaa . need to buy it .

untuk masa depan gak . tak tahu lepas ke tak temuduga nanti , tapi aku nak berusaha yang terbaik dan bersungguh sungguh study subjek yang aku apply tu . sekurang kurangnya , kalau tak dapat pun , aku dah usaha yang terbaik . then , berserah , tawakal dan doa je lah yang mampu . mudah mudahan dapat , insyaALLAH .. amin :) 


pray for me , andd pray for my friends too , okay ?


ishh , line broadband nie asyik putusputus je . okay okay , cakap banyak dah nie . preparation ape pun takde lagi . seminggu je masa . kene rajinn Lea , rajinn ! hee :)
oke , daa people . doakan temuduga aku nanti will be fine tau . hee . risau risauuu . 


worrieddd . but i have to be positive .



No comments: