Saturday, May 21, 2011

Result MEdSI aku !

selamat malam semuaa .
okay , aku nak kongsi berita gembira kat korang semua .
kalau tak nak tahu , takpe lah . aku tetap gak nak share berita gembira nie .
lepas beberapa jam dalam keadaan tak tenteram , akhirnya aku dapat gak check MEdSI aku , dan mereka yang lain pon dah check gak .

alhamdullilah :)

geng-geng terbaik aku , Huza Umie Sharina dan lainlain dapat gak pergi temuduga hujung bulan nie . cuma tarikh temuduga je lainlain . pape pun , memangg terbaik lah . dah lepas lagi satu perkara . legaa . mungkin ada lagi yang tak faham kenapa aku tunggu sangatsangat keputusan MEdSI nie kan ? sebabnya , MEdSI nie pentingg bagi aku sebab . hish berapa banyak sebab lah kan ? hee , MEdSI nie untuk sesiapa yang apply course kat universiti nanti dalam bidang Pendidikan . teacher to be lah kiranyaa . that ' s why keputusan MEdSi nie penting sangat bagi aku . alhamdullilah . aku dapat gak . just nak kena lepaskan temuduga pulak lepas nie . kena buat betulbetul and tak boleh nak over confident sangat . bergantung gak kat rezeki . insyaALLAH .

paling best . aku kena prepare awalawal . means dari sekarang lah . sebab nanti nak pergi perak , anta adik aku pergi UPSI lagi . then , balik nak kena pergi UTHM pulak sebab temuduga . alhamdullilah sebab hari temuduga tak clashing dengan hari pergi Perak . just , balik dari Perak , rehat refresh mindaa dan pergi temuduga ! yeahh . insyaALLAH . doakan aku ye , kawankawan :)

alhamdullilah && aku speechless :)

nanti nak pergi jauh tinggal mak ayah kat rumah berdua sahaja . yang pentingg , intake universiti raya kelima nie ! hee , raya kelima tahu ? sempat lah raya beberapa hari . hee , nak raya jugak . agakagak dapat duit raya ke tak eh ? hee , fikir jauh dah nie :) dah banyak sangat cerita nie . 
pape pun , tahniah ! kat kawan kawan aku semuaa yang berjaya . Fakha , awak bertenang je okay . haha :)

bagi kawan aku yang tak dapat tu , roy . sabar ye . mungkin rezeki kau kat tempat lain . jangan sedihsedih tau . nanti aku sedih jugak . even tak dapat pergi interview tuu , aku pasti , kau akan dapat masuk universiti jugak . even course selain pendidikan . be strongg yeah . jangan putus asa tau royy . life ' s must be go on . sabar tau roy . aku sedih lah . kite pergi ujian Medsi samasama . gelak ketawa dalam kete dari pergi sampai balik tak berhenti samasama . then , kau tak dapat pulak :(

oke , now nie .. aku nak bace dengan arahan yang dah de kat situ bebaik . krg tertinggal satu dokumen , dah susah plak kan ? hee  alrightt . byebye :)

sukasukasuka . 


No comments: