Friday, May 20, 2011

FEDUP !

hello people . selamat malam :)
takde benda nak storie sangat lah .
just belogg aku nie dah ' new look ' sket . ahha . sket je .
tak de banyak mana pun . nanti lah aku adjust baik punyaa .
hee , nanti ye sayangg .
hm , hari nie dah tercapai lah hasrat aku nak bawak adik aku pegi tengok wayang jalanjalan makanmakan beforre dia pergi universiti hujung bulan nie .

pergi tengok Jack Sparrow aku lah . hee ape lagi kalau bukan Pirates Of The Carribean : On Stranger Tides . cuma tak best nye storie tuu sebab takde William Turner , Elizabeth Swan , Flying Dutchess dengan The Black Pearl ! haha sebab The Black Pearl disimpan baikk dalam botol dengan monyet tuh sekali . banyak muka baru , kapal pon baru . ouhh mermaid dia lawaa . terpikat aku ! hee ;)
tapi takpe laa , asal ada Jack Sparrow pon dah okay . so , next : KARAK !   yeah , can ' t wait . hee




2 jam 20 minit durasi masa dia . if i ' m not mistaken lah . hee , thanks ye awak sebab sanggup layan permintaan saya nie yang nak sangat tengok Jack Sparrow . haha ayattt ;)

pape pun , tetap best lah storie nie . try lah tengok okay ! hee . sure you all akan suka . tapi tak tahu lah kan , interest masingmasing tak sama .
best lah hari nie , sukasuka .

second storie .
aku tak faham kenapa aku mesti terlibat lagi dengan mereka ? aku tak tahu pape cite , kejap lagi bila dah gaduh , aku plak yang terlibat . aku plak yang sama tersusah hati . aihh . apakah ? salah faham dari orang lain , aku kene gak ke ? aku dah lama tak campur dorangg lah . bukan tak suka , tapi banyak risiko dia . aku mintak maaf kalau aku menyusahkan korangg . ye , anggap je lah aku tak wujud dan tak pernah wujud . seriously , aku dah tak nak masuk campur dah tak nak ada kaitan dengan you all lagi . please understand me . cukuplah buat aku suffer okay . time nak happy , ada je yang spoil semua . yang sorang tuh bukan nak mengalah even aku dah nasihat bagai . aku boringg tahu tak dengan situasi macam nie . tak pernah habis selagi aku bernyawa ! penat tahu tak otak nie , jiwa raga semua lah . fedup !



No comments: