Friday, May 20, 2011

MEdSI && Baby G .

hello people , bloggers , stalkers :)
entry morningg nie . he tak berapa nak morning lah kan .
lately aku agak busybusy sket sampai takde masa nak update blog .
and , aku cuba untuk luangkan masa aku update gak .
sebabb ade orang request .
plus , kabel telefon kat depan rumah aku kene curi .
so , agak susah aku nak online sekarang .
sebab kat uma internet pakai line tu .
depends on kelajuan broadband yang ada sekarang nie lah .

superr lembab dan lambat ye :)

okay , beberapa hari yang lalu , aku dengan member yang lain risau sangatsangat pasal result MEdSI yang kuaa pada hari nie . 
20 Mei . then , bila aku dah susah hati tak dapat nak check , aku text huza . dia kata tarikh check result MEdSI dah berubah . means , 22 Mei nanti baru boleh check . eii , tak tahu dah nak cakap camane perasaan nie . bangun pagi je tadi aku dah tak tentu arah . haha . bila ayah aku tanya kenapa kau nie , aku just cakap : errr nak pergi tengok wayang lah . cite Pirates Of The Carribean . nak jumpe Jack Sparrow . haha nak cover nervous dalam hati . ye la , kalau tak dapat camane lah kan perasaan tu .

mesti lah sedih . tapi nak buat camane .

okeoke , sekarang kena think positive lah , sebab keputusan tak kuaa lagi . 22 Mei nie . tunggu tunggu tunggu dan terus menunggu :)
tak boleh nak expect apaapa .

then , dah geram result MEdSI tangguh , aku cakap kat Huza : nanti lah tunggu aku jadi Menteri Pelajaran , a.s.a.p je result kuaa . 
tak bole blaa bile Huza replied : kau nie gila tamak ! kejap nak jadi ahli Parlimen , kejap nak jadi Ketua Puteri UMNO , kejap nak jadi menteri Pelajaran . mana satu nie weh  ? haha pape pun , TERBAIK laa ! 

hey , sekarang nie , aku dah addicted dengan satu benda baru . kegilaan baru . sebab apa aku addicted dengan benda tuu ? sebab aku nampak Mamat Sepah pakai masa show maharaja lawak minggu ke tujuh hari tuu . woahh i want it so badlyyy . ye , aku memang minat sangatsangat kat Mamat Sepah . so ? hee 
so , inilah dia . addicted terbaru aku . Baby G :)

  

tapi , aku nak yang colour merah okay . same macam colour baby G Mamat Sepah . haa . nak jugak tau ? hee mesti lah !
takpe , nanti dapat gak lah Lea .

ahaiii . still lagi confuse nie . bile tarikh sebenar MEdSi kuaa ? LOL !
nak cari sendiri , broadband nie lajuuuuuuuu lah kan ? wtf . sabar je lah ~


No comments: