Tuesday, April 5, 2011

Someone That I Loved Most .

hello people . assalamualaikum .
oke , seems like my problem ' s solved out .



bout yang aku peningpening pusingpusing pasal Munsyi tuh laa kan .
oke , lepas seniorsenior aku bagi cadangan , komen bagai ,
aku rasa baik aku pegi je duadua ujian tuu .
dorang kata , as preparation sebab ujian Medsi lebih kurang sama je dengan ujian Munsyi .
dorang kata lagi , kalau dah pegi ujian Munsyi , akan rasa lebih yakin untuk hadap Medsi sebab dah tahu camne ujian tuh laa kan .
so sekarangg aku nak kena print out slip ujian Munsyi .
agak nervous lah kan .
relaksrelaks tarik nafas dalamdalam :)


malam semalam , aku mimpi best ouh .
mimpi kan someone that i missed much .
someone that i wait every night to come into my dreams .
someone that i loved most :)

oke , semalam aku mimpi kan arwah abang aku tau !
aku nampak dia senyum , aku nampak rupa diaa .
aku nampak dia dari hujung rambut sampai hujung kaki .
dia senyum , ketawa .
oke , aku cukup rindukan itu semua .
muncul jugak kau dalam mimpi aku .
kau rindukan aku jugak kan ? sebab aku rindu kau lebihlebih lagi tau .

dalam family aku nih , aku lah paling kerap mimpikan dia .
alhamdullilah .
walaupun mimpi just mainan tidur ,
sekurangkurangnya dapat gak aku tengok muka kau yang berseriseri tuh .
hilang sket rindu aku nih .
dalam setiap doa aku , aku tak pernah lupakan kau .
bersemadi lah dengan tenang kat sana .
satu hari nanti aku akan ikut jejak kau jugak .

Al - Fatihah .



No comments: