Monday, April 4, 2011

Munsyi Atau Medsi ?

hello people , Assalamualaikum .
pertama sekali , aku nak ucapkan tahniah kat kucingkucing aku sebab kacau aku malam nie .
uhh , kucing kacau takpe . kott benda lain , ishhh jauhkan .


oke , then aku nak inform lah kan untuk yang dah apply UPU tahun nih .
sebab hari nie , UPU online dah close .
tinggal tunggu rezeki masingmasing dapat masuk U mana .
selain tuh , dah boleh check ujian Munsyi .
bagi sesiapa yang nak masuk USM .
Munsyi nih ujian untuk yang berminat nak masuk USM , selain course pendidikan .
sebab course pendidikan apply kat UPU ,
dan ujian nye ialah ujian Medsi .
mulamula aku confuse gak dengan Munsyi nih .
then bila ada senior yang cakap jelas terang nyata punya explaination ,
baru lah aku faham .
sebab aku dapat ujian Munsyi tuh 0 9 April nih .
itu aku apply kat USM punya web sendiri bukan dekat UPU .
* ayat dah terbalik tungganglanggang . HAHA
kena langgar geruda . hoho


and aku tak tahu nak pegi ke tak ujian Munsyi tuh sebab aku dah apply pendidikan punya kat UPU . dan ujian untuk pendidikan adalah ujian Medsi .
tak kuaa lagi tarikh ujian medsi tuh bila .
aku confuse betul lah sekarang nih .
aku tak ingat course apa yang aku apply selain dari pendidikan kat USM tuu .
besides , aku berharap dapat masuk UKM sebab aku apply course yang terbaik kat situ .
hha padahal same je pendidikan .
aku tak kisah lah manamana dapat pun , dah rezeki ALLAH tetapkan .
tapi sekarang nih aku memang sangatsangat confuse bout ujian Munsyi 0 9 April nih nanti . aku nak pegi ke tak eh ?
hm , kena tanye mereka yang lebih pakar untuk minta pendapat .
aku susah nak buat keputusan sendiri kalau melibatkan masa depan nih .
tap kalau bakal husband , hha tuh biaa aku yang pilih sendiri .
taknak mintak pendapat koranggg , hoho .


peningpeninggg .
T______T

No comments: